Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Energi-drikke


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke om det finnes noe fast diskusjon om Energi-drikke, her inne på Diskusjon.no.  :hmm:  Men uansett, gi meg besjed hvis det er.


 


Og her snakker vi såklart om/rundt Energi-drikke. Fant noen tråder om energi-drikke.


 


Slår alarm om energidrikker


Henrik som holdt på å dø av energidrikke.


 


energi-drik.jpg


Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå hva mener dere, tror dere på den forskningen? Det er mye som blir forsket ut nå for tiden. Jeg må selv si meg enig om at energi drikk er ikke bra i store mengder eller de som ikke tåler det. Hadde selv en egen opplevelse noen år tilbake da jeg drakk mye energi drikk.

 

Har ikke noe i mot å dele den opplevelsen med dere:

Noen år tilbake da jeg var ca 27 år gammel. Drakk jeg opp mot 3-4 bokser (500ml) på en dag. Så en dag kom dagen da jeg falt ned på badegulvet når jeg var i dursjen. Alt gikk rundt for meg, og klarte ikke å stå. Fikk ikke blackout på noen måter. Og klarte å rasere dursjdøren, den gikk ut av festene sine og jeg skrapte meg på den på min høyre hånd. Enda arr etter den dagen. Etter den hendelsen har jeg nesten ikke drukke energi drikk.

 

 

Helt ærlig, nå drikker jeg skjeldent energi drikk dag i dag. Og at jeg tor ikke på at man blir alkohol-avhengig bare av at man en gang i sinn tid har drokket mye energi drikk.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Står vel tydelig på boksene at man ikke skal drikke mer enn så så mye.

Men at barn/ungdommer ikke er smarte nok til å ha et nøkternt forbruk av varer som energidrikker er jo ikke noe nytt. Som han idioten som drakk 4 liter tydelig viser.

De har ikke kunnskapen til å skjønne hvorfor det kan være farlig, og det hjelper ikke å bare si at det er det.

 

Drakk selv en og annen 0,33l Battery i mine gamingdager. Men selv da styrte jeg glatt unna 0,5l boksene..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dette er forståerlig at legene er beskymret. Selv om jeg skjeldent drikker energi drikk. Så liker jeg å sammle på de boksene og ta bilde av dem. Hvorfor ikke sette opp aldersgrensen sånn som med alkoholen i steden for å fjerne produktet? Hva mener dere?

 

Leger bekymret for høyt inntak av energidrikk

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...