Gå til innhold

RYKTE: Dette skal være iPhone 8 ved siden av en iPhone 7 Plus


Anbefalte innlegg

 

Vil den fungere når du er på skitur eller på en gåtur i fjellet når det er under 10 grader og du ønsker å ta noen bilder (gitt at den ikke er splitter ny eller har 100% batteri)? Er mulig jeg bare har vært veldig uheldig, men mine to siste iPhone's er ekstremt upålitelig under alle utendørs aktiviteter ved høsttemperaturer og under. Designet er forøvrig fint.

Da har du hatt feil på batteriet. Opplevde det samme med min iphone 6S. Fikk nytt batteri.

 

Og som kommentar til artikkelen. Håper den blir slik, har allerede resvert den :)

Jeg slet også med iPhone 6 på vinteren, og endte opp med å bruke en Windows-telefon på skiturer. Så langt, har jeg ikke hatt problemer etter at jeg fikk iPhone 7, men er spent på å se til vinteren, når den ikke lenger er "helt ny".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Smak og behag. Personlig synes jeg det ser merkelig ut med feltet i toppen hvor høyttaler og lyssensorer lager et "hakk" i displyet.

Ja, jeg skjønner ikke helt den. Spiser den liksom opp en del av bildet? Det virker jo hjernedødt.

 

Ser sånn ut ja, men det er vel ikke verre enn å spise en enda større del av bildet ved å ikke ha skjerm helt opp? Man vil jo uansett kunne la være å vise bilde der, så får man en simulering av hvordan det ville vært uten feltet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...