Gå til innhold

Augustfest 2017 - smort1- "summer moved on"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig vakkert motiv, men jeg har følelse av at det heller litt venstre, selv om jeg ser at det er i vater. Kanskje har det blitt litt for mange elementer på venstre siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig vakkert motiv, men jeg har følelse av at det heller litt venstre, selv om jeg ser at det er i vater. Kanskje har det blitt litt for mange elementer på venstre siden?

Takker, JorunT! Ja, det er nok div. elementer som gir et "skjevt" inntrykk... ;)

Skrevet

Du er heldig som bor i et slikt nabolag, jeg likte bildet fra 27. august ekstra godt med kontrasten mellom de fargeglade husene i forgrunnen. Selet er jo staselig.

Skrevet

Så bra å ha så fin fjell-utsikt - vakkert lys på begge bildene.

Takker, RandiA! :)

Så flott - der har jeg jo faktisk vært, og så har jeg visst ikke tatt bilde av det.

Takk, igjen, RandiA! :)

Fargesprakende flott på bilde 18, 27. august!

Takker, Linepusle! :)

Windows ble veldig bra, fine farger og refleksoner. Fint bilde av Seilet, hadde gledet av å bo der en natt for noen år siden.

Takker, awesnes! :)

Du er heldig som bor i et slikt nabolag, jeg likte bildet fra 27. august ekstra godt med kontrasten mellom de fargeglade husene i forgrunnen. Selet er jo staselig.

Takker, JorunT! :)

Skrevet

Da jeg så teksten til det siste bildet ditt, var jeg redd jeg ville få se den første nysnøen og preparerte skiløyper - skrekk og gru! - men heldigvis tok jeg feil, her var det en slyngende turløype og fortsatt sommerlige farger. 

Skrevet

Fin løype-profil - venter bare på snøen der.

Takker, RandiA! :)  Håper vi rekker å gjennomføre oktoberfesten, før det hvite legger seg..... ;)

Da jeg så teksten til det siste bildet ditt, var jeg redd jeg ville få se den første nysnøen og preparerte skiløyper - skrekk og gru! - men heldigvis tok jeg feil, her var det en slyngende turløype og fortsatt sommerlige farger. 

Takker, JorunT! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...