Gå til innhold

CDON irriterer livlorten utav meg!


Anbefalte innlegg

Kjøpte en hovedkort fra CDON. Sokkelen har noen defekte pinner. Kontakter CDON, får beskjed om å vente ett par dager på svar. Så får jeg følgende svar: 

 

Vennligst les følgende instruksjoner nøye. Vi kommer om kort tid til å sende deg følgende via post:   
- En fraktseddel   
- 2 servicekvitteringer, der du skal beholde den ene der det står ” Kundens kopi”.   
- Tolldokumenter (Disse er merket "TOLLDOKUMENTER" og skal klistres på pakken ved innsendelse)   

Glem ikke å legge ned følgende dokumenter i pakken med produktet:   
- Servicekvitteringen   
- Kopi på garantien/fakturaen. Om garantiseddelen ikke blir sendt med produktet kommer servicepartneren ikke til å gjennomføre servicen.   

Send inn produktet slik det ble sendt til deg. CDON og verkstedet tar ikke ansvar for tap av ekstra tilbehør som sendes med i forsendelsen.   

Teip fast fraktseddelen på en valgfri retureske, gjerne bra emballert da verken vår servicepartner eller CDON.COM tar ansvar for pakken under transporten. Pakken skal leveres inn på nærmeste postkontor.   

Observer at verken vår servicepartner eller CDON.COM tar ansvar for informasjon som ligger på ditt produkt, vær nøye med å gjøre en back-up før du sender det.   

Kan fabrikasjonsfeil bekreftes ved kontroll av produktet vil du en e-post som bekrefter dette og det vil registreres en tilbakebetaling. Har du betalt med faktura kan du ta kontakt med Collector som vil hjelpe deg med å få tilbakebetalt pengene. Har du betalt med kort vil tilbakebetalingen skje automatisk til den konto som ble brukt ved kjøp.   

Er produktet feilfritt eller utsatt for ytre påvirkning så vil du bli fakturert for produktkontroll og frakt. Produktet vil så bli sendt i retur til deg. Kostnad for avslått reklamasjon er 250 NOK. 

 

Sitter her med alle delene som skal til for å bygge ny PC, men nå blir dette en evig prøvelse som kommer til å ta uker!

Og, jeg regner med at jeg blir sittende igjen med skjegget i postkassa, da de vil påstå at det er jeg som har ødelagt dette! Jeg har overhodet ikke kludret med det. Har fremdeles CPU'en liggende uåpnet her, og jeg har da for f**n ingen interesse av å selv ødelegge det hovedkortet jeg selv har valgt, og dermed få utsatt bygging av ny PC i lange tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn er det dessverre med CDON. Jeg sendte inn en Xbox One med ulyd rett etter lansering. Det tok sin tid. De kan ikke kontaktes per telefon, så det gjør det vanskelig å holde seg oppdatert. 

 

Jeg forholder meg ihvertfall ikke til CDON og elektronikk mer. Spill og filmer går helt greit.

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Akkurat nå er jo alt helt standard. produktet må sendes inn til kontroll, som ved alle andre reklamasjonssaker. 

Håper alt går bra. 

 

Men hos andre går det VELDIG mye raskere om det er problemer, og, det går an å snakke med dem via telefon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Akkurat nå er jo alt helt standard. produktet må sendes inn til kontroll, som ved alle andre reklamasjonssaker. 

Håper alt går bra. 

 

Men hos andre går det VELDIG mye raskere om det er problemer, og, det går an å snakke med dem via telefon!

 

Ja, moralen er vel ikke kjøp annet enn blu-ray hos CDON :-P 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...