Gå til innhold

E-post fra Microsoft. Subject: Last Net Pack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk e-post fra Microsoft med et vedlegg som utgir seg for å være den siste versjonen av "December 2003, Cumulative Patch". Har ikke våget å gjør mer med denne, men er det noen andre som har fått denne og eventuelt åpnet vedlegget?

PS: Avsender (MS eller ei) har inkludert "Microsoft-design" i e-posten. Det ser derfor litt troverdig ut faktisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke akkurat M$ sender ut patcher med e-mail, så jeg ville latt den ligget var jeg deg. Og det er jo en grunn til at Windows Update finnes. Fått slike selv, med forskjellige subjects.

Skrevet

Er nok virus ja, Microsoft har ikke for vane å sende ut oppdateringer på den måten

...

sannsynligvis Mimail eller swen i en eller annen versjon...

Skrevet

Har motatt mange hundre slike. En stund var det ca 50 om dagen, nå er det nede i 2. Og virussjekk reagerer på samtlige.

Microsoft sender aldri ut slike mail.

Skrevet
Fikk e-post fra Microsoft med et vedlegg som utgir seg for å være den siste versjonen av "December 2003, Cumulative Patch". Har ikke våget å gjør mer med denne, men er det noen andre som har fått denne og eventuelt åpnet vedlegget?

PS: Avsender (MS eller ei) har inkludert "Microsoft-design" i e-posten. Det ser derfor litt troverdig ut faktisk...

Spør deg selv dette: Hvor har Microsoft fått adressen min fra? ;)

Virus uten tvil :thumbup:

Skrevet

Takk folkens! Greit å få det på det rene.

Jeg er en av de få som mottar søppelpost et par ganger i året så jeg har ikke noe bred erfaring med det.

Skrevet

Alle e-poster jeg har fått fra MS starter slik :p :

**DO NOT REPLY - THIS E-MAIL IS BEING SENT TO YOU FROM AN UNMONITORED ACCOUNT.**

Dessuten sender de kun e-poster i ren tekst. Ikke HTML.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...