Gå til innhold

Lego sjørøverskute fra 1980-tallet


Anbefalte innlegg

Hei. Kom til å tenke på en ting da jeg var liten. Mitt største ønske i livet den gang var en Lego sjørøverskute som stod på øverste hylle i den lokale leketøysbutikken. Prøvde å Google dette uten hell. Ser dagens ser ganske utspjåka ut, denne var ikke det. Ganske plain. Kjenner den nok igjen når jeg ser den, kan aldri tenke meg det var mange varianter i salg på den tiden. Skuta var brun og ellers ganske enkel er alt jeg husker. Siden jeg er født i 1979 så må dette ha vært rundt 1984-85-86-87 antagelig at jeg var fysen på denne.

 

Fikk aldri denne og det er selvfølgelig et stort hull i livet mitt :) Håper jeg nå nøyer meg med å bare se den igjen og ikke faktisk kjøpe den som hevn på fortiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, nå skrev jeg vel at jeg _hadde_ forsøkt Google... Så jeg tror kanskje nøkkelen kan ligge hvis andre vet hvilket som var mest solgt og vanlig i Norge på den tiden. Tviler på at alle de var i salg og vanlige.

 

Men når jeg ser så tror jeg kanskje at jeg blingser når jeg sier lego. Tror det var playmobil. Tror ikke det var meninga å bygge så mye, så noe sånt som dette kan kanskje stemmer mer;

 

https://www.google.no/search?q=lego+80s+pirate+ship&safe=off&rlz=1C1GGRV_enSE751SE751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwgd-AmobVAhVqDJoKHRLMDMAQ_AUICigB&biw=1920&bih=1094#safe=off&tbm=isch&q=playmobil+80s+pirate+ship+cover&imgdii=17Y-wAcVMeTehM:&imgrc=-PivXbIeua1dFM:&spf=1499947779289

Lenke til kommentar

Hei. Kom til å tenke på en ting da jeg var liten. Mitt største ønske i livet den gang var en Lego sjørøverskute som stod på øverste hylle i den lokale leketøysbutikken. Prøvde å Google dette uten hell. Ser dagens ser ganske utspjåka ut, denne var ikke det. Ganske plain. Kjenner den nok igjen når jeg ser den, kan aldri tenke meg det var mange varianter i salg på den tiden. Skuta var brun og ellers ganske enkel er alt jeg husker. Siden jeg er født i 1979 så må dette ha vært rundt 1984-85-86-87 antagelig at jeg var fysen på denne.

 

Fikk aldri denne og det er selvfølgelig et stort hull i livet mitt :) Håper jeg nå nøyer meg med å bare se den igjen og ikke faktisk kjøpe den som hevn på fortiden..

Spør på forumet til brikkelauget der er de exsperter på  alt med lego.

http://www.brikkelauget.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...