Gå til innhold

Lager Norges første heldigitale digitaliseringskonferanse. – Fysiske konferanser er de ekstrovertes arena


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tro på dette på lengre sikt. Noen konferanser egner seg for denne type teknologi, andre ikke. En del konferanser arrangeres allerede i hybrid form som Google I/O. Tror det blir mest av denne typen konferanser på kort sikt. Mange av de som vil ha maks ut av konferanser og etablere relasjoner vil nok fortsatt stille on-site om økonomien, tiden og CO2 avtrykket tillater det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hah. Dette er et godt alternativ om en bare er interessert i det offentlige programmet, men på alle konferanser jeg har vært på har det viktigste, som er å snakke med interessante folk, skjedd utenfor programmet gjerne over en øl midt på natten.

 

På de fleste konferanser jeg har vært på er det offentlige programmet forholdsvis lite interessant. Bare ved å se på hvem som er foredragsholdere så vet man jo nesten hva som blir sagt. Knytte kontakter, prate med folk er grunnen til at jeg reiser på konferanser.

 

Personlig ville jeg ikke meldt meg på en slik konferanse - uinteressant å bruke dager foran en PC i et opplegg der arrangøren styrer for mye. Er det foredragene jeg er interessert i, ja så vil jeg se disse når det passer - er det folk jeg vil ha kontakt med - ja da kjenner jeg mer effektive kanaler.

 

Ellers er de en viss sannhet i at mange deltar på bestemte konferanser bare for å vise at de har vært der.

 

PS! Når det gjelder konferansen som er planlagt, så indikerer temaet og foredragsholderene at det ikke kommer til å komme ut noe som helst nytt eller interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...