mesteryoda Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Noen som vet hva "custard" er på norsk? Ser at ecigwizard har vanilla custard nå, så ble litt gira på å teste.
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Noen som vet hva "custard" er på norsk? Ser at ecigwizard har vanilla custard nå, så ble litt gira på å teste. Vaniljekrem/saus mener jeg å tro..
mesteryoda Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Vaniljekrem/saus mener jeg å tro.. Ah ok, takker
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Eggekrem er vel sånn rent teknisk det riktige Riktig! God er det uansett, vanilje er bare supert!
mesteryoda Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Noen som har shoppa Grant's Vanilla Custard som vet hva han tar for shipping?
Amund_Blix Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Noen som har shoppa Grant's Vanilla Custard som vet hva han tar for shipping? Ca 5 pund på begge bestillingene jeg har gjort.
Datasmurf Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Ja, det er i grunn ganske billig. Har forøvrig nettopp smakt Freedom Smokes Four C's, og fy faen noe så ramt og jævlig er det lenge siden jeg har smakt. Smaker som en blanding av råtne kokosnøtter, sololje med kokoslukt og en billig pina colada laget med dårlige råvarer som har stått for lenge i sola. Skal prøve å la den steepe i en måned eller to, og smaker den like jævlig, gir jeg opp. Hva skal til for å få en god kokosdamp?
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Skal prøve ecigwizard sin kokosnøtt, skal avlegge rapport.. som jeg alltid gjør
Amund_Blix Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Hmm, si det. Synes White Lie fra HHV har vært fantastisk der, kokos og pære i skjønn forening. Men akk så forbuden you know
Vaperizer Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Her er litt interessant informasjon for de som lurer på hvordan nikotininntaket er med damping kontra analoge sigaretter. http://www.vapehit.co.uk/info.php?articles&articles_id=22 Jeg har fått en pakke med juice fra Mist. Der får man faktisk 130 ml juice for rett under 200 kr grensa :-) Banana Burst 18 mg. Smaker skikkelig banan. God, men blir litt for søt til å brukes hele dagen. Succulent Strawberry 18 mg. Veldig god, damper gjerne denne hele dagen og kommer til å bestille mer av denne. Gir fantastisk smak og god throathit i cartotanken min.
mesteryoda Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Her er litt interessant informasjon for de som lurer på hvordan nikotininntaket er med damping kontra analoge sigaretter. http://www.vapehit.c...&articles_id=22 Jeg har fått en pakke med juice fra Mist. Der får man faktisk 130 ml juice for rett under 200 kr grensa :-) Banana Burst 18 mg. Smaker skikkelig banan. God, men blir litt for søt til å brukes hele dagen. Succulent Strawberry 18 mg. Veldig god, damper gjerne denne hele dagen og kommer til å bestille mer av denne. Gir fantastisk smak og god throathit i cartotanken min. 130ml for 200kr Det må være kina juice Forhåpentligvis så ern bra.
balltuss Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Ja, det er i grunn ganske billig. Har forøvrig nettopp smakt Freedom Smokes Four C's, og fy faen noe så ramt og jævlig er det lenge siden jeg har smakt. Smaker som en blanding av råtne kokosnøtter, sololje med kokoslukt og en billig pina colada laget med dårlige råvarer som har stått for lenge i sola. Skal prøve å la den steepe i en måned eller to, og smaker den like jævlig, gir jeg opp. Hva skal til for å få en god kokosdamp? Denne kokosen synes jeg er god og smaker kokos i hvert fall. http://amtorp.net/da/129-esaft-med-kokos-smag.html#/nikotin_indhold-18_mg_ml
Danty Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 https://www.facebook.com/esigarett.elektrisk.sigarett objektiv info-side på Facebook for e-sigg.. Har også klippet en del god info fra denne tråden ++
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Hva anbefales av en Lavatube, Bolt og Vamo?
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Er ikke Lavatube det som nå kalles en fossil? Gammel og utfaset, satt i grøfta av yngre og sprekere modeller eller noe? Hmm, si det. Synes White Lie fra HHV har vært fantastisk der, kokos og pære i skjønn forening. Men akk så forbuden you know Er det kokos i den? Alt jeg smakte er pæra. Derimot kjente jeg en bismak av pisket krem, så det tok meg tilbake til barndommen og hermetiske pærer + krem, som en fantastisk dessert. Sånn helt frem til jeg begynte å reagere både på pærer og laktose.
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Er ikke Lavatube det som nå kalles en fossil? Gammel og utfaset, satt i grøfta av yngre og sprekere modeller eller noe? Veeeet ikke, vil bare ha en modd uten dill dall som ikke går i stykker. Kjekt å ha i backup, ya know?
balltuss Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Veeeet ikke, vil bare ha en modd uten dill dall som ikke går i stykker. Kjekt å ha i backup, ya know? Kjøp iTaste MVP da vel. Umulig å ødelegge selv med slegge tipper jeg, billig, og fantastisk batteri
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Tja, for pengene er det vel vanskelig å slå Vamo for under tollgrensa fra Fasttech. Er ikke nødvendigvis supersolid, men for under 200-lappen kan man ikke forvente noe annet. Er endel som har hatt Vamoer gjennom krigen uten skrammer, mens andre opplever at de tåler lite.. Sånn er det.
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Er det kokos i den? Alt jeg smakte er pæra. Derimot kjente jeg en bismak av pisket krem, så det tok meg tilbake til barndommen og hermetiske pærer + krem, som en fantastisk dessert. Sånn helt frem til jeg begynte å reagere både på pærer og laktose. Jepp kokos i den,men sannsynligvis ikke så fremtredende i Vivier og lignende... Ingen sterk kokossmak, men definitivt merkbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå