Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag.

På en vanlig dag går det fort 3-4 ml. :p

På en ekstraordinær dag går det 6-7. :|

Kunne tenkt meg 100 ml-flasker med favoritt-juicene mine ...

e: Damper på 10-12 mg stort sett.

Etter store måltid tar jeg en 24 mg, og i fylla 18 mg.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Tror jeg må endre anslaget mit, har vel dampet minst 2ml siden jeg kom hjem fra jobb, så 3-4ml skulle passe bedre. :)

Og frk.Buffy, nå har Grant åpnet igjen! :)

http://www.grantsvanillacustard.com

Takk for at du minnet meg på det! Da har jeg bestilt en 30 ml flaske 50/50 PG/VG med 12 mg un-steeped juice. Hurrah! Jeg elsker vanilje.

Men, anbefaler du å dampe dette på en cartomizer eller vivi nova?

Hehe :p

Damper GVC nå, etter 3 ukers steeping er den blitt fløyelsmyk og deilig.

Så du foreslår å la den godgjøre seg i 3 uker? Dårlig tålmodighet her.. :p

Skrevet

Takk for at du minnet meg på det! Da har jeg bestilt en 30 ml flaske 50/50 PG/VG med 12 mg un-steeped juice. Hurrah! Jeg elsker vanilje.

Men, anbefaler du å dampe dette på en cartomizer eller vivi nova?

Så bra! :) Jeg anbefaler ingenting i Vivi Nova :p , fyll opp cartotanken. :)

Skrevet

Har hatt problemer med enkelte tynne juicer i cartomizer, da svir den seg veldig fort.. mens de tynne juicene funker strålende på vivi nova'en. Litt dårlig damp da, selv om det er god smak. Det er liksom det Zmaxen skulle fikse på :(

Skrevet

Jeg bestilte min i 70/30 og siden PG forsterker smaken noe, var den litt for skarp i begnnelsen og ble anbefalt å vente i 3 uker. I 50/50 mix er dette sikkert ikke noe problem, tror han anbefaler ca en uke da. Men den er jo selvsagt dampbar rett ut av flaska. :)

Men jeg går nok for 50/50 på min neste flaske.

Skrevet

Ja, jeg bestilte det samme som Buffy. Overførte penger fra vekstkontoen (noe som egentlig er fyfy) for å kjøpe. Hva går steeping ut på egentlig? Bare la den stå i x antall uker, eller?

Skrevet

Du åpner den i ny og ne i tillegg, mener jeg å tro, for at den skal ''puste'' litt. Funker bra for meg, for når jeg skal bestemme meg for hvilken juice jeg skal ha nå så mååå jeg lukte på dem.. Nesa bestemmer :p

Skrevet

Har nytt en blanding av Whisky og American Red Tobacco på tanken i kveld. Ypperlig til et glass rødvin. God å mixe :dribble: . Et spørsmål angående tanker. Heller dere bare på juice etterhvert av forskjellige slag, eller må man vaske/rense på en måte tanken en gang i mellom? Noen smaker går jo fint i lag, men andre kan kanskje kræsje skikkelig? :ohmy:

Skrevet

Det spørs helt. Hvis jeg har hatt hawaiian pineapple i en cartotank så går det greit å ha cinnamon rolls i etterpå uten å vaske eller noe sånt, men jeg tror ikke det hadde funket omvendt. Min regel er at det er OK hvis du tar en ''sterkere'' juice i etterpå (sterk som på sterk i smak, ikke mg).

Skrevet

Jeg er usikker på hva en C4 tank er. Hvis det er en clearomizer så burde du vel bare bruke vann? På tanken til cartomizerne mine og vivi nova'en så bruker jeg kun vann, eventuelt en dråpe med Zalo hvis lukten er veldig sterk.

Skrevet

Ja, det stod Clearomizer C4 på den. Er så mange navn å lære seg he-he. Clearomizers, Cartomizers, Cartridges etc... Hva med den forstøveren/forbrenneren som sitter nedi Clearomizeren? Skal den evt fjernes før vask, eller er det bare å helle på vann, riste litt? Hvordan få vannet ut etterpå? Mange spørsmål her, men vil ikke gjøre noe feil så utstyret blir ødelagt. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...