Gå til innhold

Tesla Gigafactory til tross, markedet vil flomme over av billige kinesiske batterier


Anbefalte innlegg

Halvor Sølvberg- the MOV skrev (14 minutter siden):

Er som Tunberg dette, ingen ting/eksempler på løysing.

Du er en entusiast, av «piss prat», i mine ører. Eg forstår Norsk

Både Pikkety og linken fra frifagbevegelse.no kommer med forslag til løsninger. Mine personlige forslag ser jeg ikke noe grunn til å dele med en som beskylder meg for piss prat. For ikke snakke om hvor latterlig det er å dra inn "Tunberg", eller Thunberg som jeg antar du egentlig mente.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forcedtowrith skrev (På 5.2.2020 den 17.39):

Både Pikkety og linken fra frifagbevegelse.no kommer med forslag til løsninger. Mine personlige forslag ser jeg ikke noe grunn til å dele med en som beskylder meg for piss prat. For ikke snakke om hvor latterlig det er å dra inn "Tunberg", eller Thunberg som jeg antar du egentlig mente.

Eg veit det. Språk er viktigere en Rekninger

Billion er misforstått....., tusenvis av ganger

Det er en del år siden, dagbladet hadde eit komentarfeldt slik som TU nytter i dag, inlegg vart ikke vist på andre sine IP-adresser Tja, det er litt mer begrenset hva man nu selv får vite om seg selv. Sikkert fordi datakraften på «diskusjon.no» er blitt mindre.

Huff

 

Ting må være enkelt, veldig enkelt for å få effekt. Kvalen hadde effekt, mer en 1000 Davosér.

Selv så enkle ting som å ta transportetapper med båt på land og nytte ladestrukturen der er umulig. Det drukner i støy, og AI hjelper ikke det slag på dette da det bare er et programm med alt for fint navn.

Tesla er et godt eksempel på hva som må til. Årets firma, ingen tvil om det.

 

Vi bør jo heldst fyre med gass og sende mer strøm til EU for en høg pris. Det er vi som har det kaldt og kan utnytte gassvarmen minst 95% av brennverdi, brenne trevirke direkte osv.

Hadde sett litt på muligheten til å fortette utenfor Oslo’et, klin inni trafikknutepunkt. Med gode standerdprodukter, så kunne man sett på Osloet etterpå. Gjærne nær svenskegrensen for å øke svenskehandlen, sett på Norge og Sværige som ett for å balansere prisnivå.

 

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...