Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ibuprofen gel mot kviser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med ibuprofen gel mot kviser, både som akutt behandling og profylakse? Da tenker jeg på de store, røde og inflammerte som sitter dypere i huden.

Hei, har dessverre ikke erfaring med ibuprofen gel. 

 

Men i ungdommen hadde jeg god erfaring med Oregano olje. Den gang ble jeg fortalt at oregano-olje er naturens egen antibiotika. Kjøpte ren olje fra usa som jeg blandet ut med olivenolje. el. lign.

 

Penslet blandingen på kviser og innen et par dager ble det normal hud igjen.

 

En venn slet med akne i ansiktet, og han fikk det samme jeg brukte. For han var det og underverker. Han hadde prøvd mye forskjellig som legen skrev ut men fikk ikke virkning ac det. Søk om Oregano olje mot kviser på nett..  Lykke til

Lenke til kommentar

Husk at god ansiktshygiene ikke er det samme som å vaske ansiktet som en gal med såpe. Huden har et naturlig fettlag som er meget viktig og det skal ikke fjernes ofte med såpe. Man kan få fler kviser av å vaske seg for ofte i ansiktet da huden går i turbomodus og prøver så godt den kan å fikse seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...