AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2017 Skrevet 28. juni 2017 Hei Har nettopp kjøpt min første leilighet, en bruktbolig. Kort tid etter innflytting merker jeg ubehag ved at jeg blir tørr i halsen og trøtt. Jeg mistenker at leiligheten er skadet av mugg/fukt. I tillegg har jeg oppdaget at forrige eier har malt langs tak/vegg-skille, noe som jeg tenker kan være et forsøk på å skjule skadene. Jeg har tegnet forsikring ved kjøp, men lurer på hvordan jeg går frem for å finne ut om leiligheten virkelig er skadet. Tar jeg kontakt med forsikringsselskapet eller må jeg undersøke dette selv? Anonymous poster hash: f598e...523
archongamer Skrevet 28. juni 2017 Skrevet 28. juni 2017 Få tak i en fuktmåler. Forsikringsselskapet ditt vil bare be deg innhente dokumentasjon før de foretar seg noe. At du er tørr i halsen og trøtt holder nok ikke for de. 1
BIGG Skrevet 28. juni 2017 Skrevet 28. juni 2017 Hei Har nettopp kjøpt min første leilighet, en bruktbolig. Kort tid etter innflytting merker jeg ubehag ved at jeg blir tørr i halsen og trøtt. Jeg mistenker at leiligheten er skadet av mugg/fukt. I tillegg har jeg oppdaget at forrige eier har malt langs tak/vegg-skille, noe som jeg tenker kan være et forsøk på å skjule skadene. Det var vel lite som tydet på mugg i den beskrivelsen... Trøtthet og tørr hals kan jo være hva som helst. 1
hekomo Skrevet 28. juni 2017 Skrevet 28. juni 2017 Ta kontakt med noen som kan foreta målinger for å avdekke eventuell muggsopp. Det hjelper lite å spekulere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå