Fizturalux Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Gjorde en feiltakelse på skattemeldingen i år for i fjor. Startet på å gjøre endringen, men tenkte at jeg like gjerne ikke ønsket å levere. Endte derfor opp med å ha startet endringsprosessen, men ikke signert den. Ventet skattepenger i dag, men fikk ingenting. Gikk derfor inn for å sjekke, så da denne påbegynte men ikke innleverte endringen Noen som vet hva som skjer da?
Sampson Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 du registrerer ferdig, leverer og får skatteoppgjøret senere i høst.
Fizturalux Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Skrevet 22. juni 2017 du registrerer ferdig, leverer og får skatteoppgjøret senere i høst. Okei, så det at jeg ikke har levert innen fristen betyr ikke noe straffeskatt/gebyr etc. Fryktelig kjedelig, hadde ikke tenkt å gjøre noen endringer.
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Er du vanlig arbeider/pensjonist og ikke gjort noe endringer får du det nå, jeg fikk i dag.
Krozmar Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Er du vanlig arbeider/pensjonist og ikke gjort noe endringer får du det nå, jeg fikk i dag. Nei, om man gjør endringer eller ikke har fullført endringene man har planlagt kan det bli utbetaling i Høst, selv uten endringer kan det være noen sære tilfeller av utbetaling på høsten, uavhengig om man er vanlig arbeidstaker eller pensjonist.. Men du slipper å tenke på noen gebyrer, i beste tilfellet, får du noen ekstra månders rente om du har tilgode å skatten.. Kanskje noen ekstra kroner å bruke på julegaver til andre, enn en luksusferie på seg selv nå Endret 22. juni 2017 av Krozmar 1
andreasn Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 (endret) http://www.dinside.no/okonomi/du-kan-gjore-endringer-i-skattemeldingen-i-tre-ar/67728730 Endret 22. juni 2017 av andreasn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå