KVTL Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Hvordan får du så gode vilkår der? Jeg har Boliglån Ung og Danske Bank nekter å sette ned renten fra lusne 2,33%. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har avtale gjennom Akademikerne Dog skal det sies at jeg har ung lån i Danske Bank, ville ikke fått det i dinbank.no ...
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Skrevet 26. juni 2017 Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Hvordan får du så gode vilkår der? Jeg har Boliglån Ung og Danske Bank nekter å sette ned renten fra lusne 2,33%. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har avtale gjennom Akademikerne Dog skal det sies at jeg har ung lån i Danske Bank, ville ikke fått det i dinbank.no ... Akademikerne 2,03 nominell. DinBank fortsatt mye bedre. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4
petterP9 Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Hvordan får du så gode vilkår der? Jeg har Boliglån Ung og Danske Bank nekter å sette ned renten fra lusne 2,33%. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har avtale gjennom Akademikerne Dog skal det sies at jeg har ung lån i Danske Bank, ville ikke fått det i dinbank.no ... Akademikerne 2,03 nominell. DinBank fortsatt mye bedre. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Som om du vet hvordan lånevilkårene til KVTL er.
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Hvordan får du så gode vilkår der? Jeg har Boliglån Ung og Danske Bank nekter å sette ned renten fra lusne 2,33%. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har avtale gjennom Akademikerne Dog skal det sies at jeg har ung lån i Danske Bank, ville ikke fått det i dinbank.no ... Akademikerne 2,03 nominell. DinBank fortsatt mye bedre. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Som om du vet hvordan lånevilkårene til KVTL er. Har han forhandlet frem bedre betingelser da, mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå