Thomas :-) Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 her døve folker som jeg kjenner mange på bilde her hvis dere vil se dette her Klikk her!
Thomas :-) Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Skrevet 6. desember 2003 (endret) sorry ikke på bilde av meg, men skal sener pga... har ikke foto nå Endret 6. desember 2003 av Thomas :-)
lodott Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Ikke for å være frekk ellerno...men har du dysleksi?
Jonki Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 han er jo døv, da er det ikke så veldig lett for han å lære grammatikk
Totenkopf Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Døvespråk har vel en helt forskjellig setnings-oppbygning, og det er vel derfor sikkert ikke så ekstremt lett å lære "normal" grammatikk hvis man bruker døvespråk elns
Jarmo Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Han Thomas kjenner vi "eldre" forumfolk til, ja... han er en døv og datafreak ung gutt, som trenger litt hjelp av og til for å bli forstått.... Den som prøver å flame i denne tråden vil bli meld til mod
Jarmo Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 han er jo døv, da er det ikke så veldig lett for han å lære grammatikk Du har nok rett i det...
DraZeN Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Men jeg skjønner det ikke helt . Hvis han er døv , hvorfor postet han i lyd høytalere musikk forumet om at han skulle ha nye høytalere ? Kjenner han bare på bassn da ?
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Yup. Min onkel liker å gå på disko og føle bassen.
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 (endret) Ser ivertfall ut som om han kjenner det bra på bassen! Edit: Skriveleif.. Endret 7. desember 2003 av Satrucci_
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Kommer ikke inn på siden jeg, brannmuren har blokkert sånne sider..er det noe ille på den eller noe?
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Kommer ikke inn på siden jeg, brannmuren har blokkert sånne sider..er det noe ille på den eller noe? Ikke noe galt der nei pussig.
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Men jeg skjønner det ikke helt . Hvis han er døv , hvorfor postet han i lyd høytalere musikk forumet om at han skulle ha nye høytalere ? Kjenner han bare på bassn da ? Dessuten liker han lyden i en eller annen i familien sin Opel calibra med lystgass
-kga- Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Men jeg skjønner det ikke helt . Hvis han er døv , hvorfor postet han i lyd høytalere musikk forumet om at han skulle ha nye høytalere ? Kjenner han bare på bassn da ? Var ikke en av de derre Mozart eller bethoven døve også da? Han av dem som var døv dirigerte jo musikken fett med kunn å føle på vibrasjoner.
Raggi Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 hørte noen snakket om en døv person som var på familiemiddag! masse bråk osv. den personen sa da til sin mor att lillesøsteren satt å skrek, ingen hørte noe! moren gikk på rommet til lillesøsteren og der satt hun å skrek! ganske utroligt egentlig! Den døve kjente igjenn vibrasjonene fra søsteren sin!
Thomas :-) Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Skrevet 7. desember 2003 (endret) ikke bare jeg , Tois! og Qwseyvnd døve her men noen døv bare surf side her. 12 gutter krafte PC og 1 fin jenter ok PC Endret 8. desember 2003 av Thomas :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå