Gå til innhold

her døver folker

Thomas :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Døvespråk har vel en helt forskjellig setnings-oppbygning, og det er vel derfor sikkert ikke så ekstremt lett å lære "normal" grammatikk hvis man bruker døvespråk elns

Skrevet

Han Thomas kjenner vi "eldre" forumfolk til, ja... han er en døv og datafreak

ung gutt, som trenger litt hjelp av og til for å bli forstått....

Den som prøver å flame i denne tråden vil bli meld til mod ;)

Skrevet

Men jeg skjønner det ikke helt . Hvis han er døv , hvorfor postet han i lyd høytalere musikk forumet om at han skulle ha nye høytalere ? Kjenner han bare på bassn da ?

Gjest mafister
Skrevet

Kommer ikke inn på siden jeg, brannmuren har blokkert sånne sider..er det noe ille på den eller noe?

Skrevet
Men jeg skjønner det ikke helt . Hvis han er døv , hvorfor postet han i lyd høytalere musikk forumet om at han skulle ha nye høytalere ? Kjenner han bare på bassn da ?

Dessuten liker han lyden i en eller annen i familien sin Opel calibra med lystgass :yes:

Skrevet

Var ikke en av de derre Mozart eller bethoven døve også da? Han av dem som var døv dirigerte jo musikken fett med kunn å føle på vibrasjoner.

Skrevet

hørte noen snakket om en døv person som var på familiemiddag! masse bråk osv. den personen sa da til sin mor att lillesøsteren satt å skrek, ingen hørte noe! moren gikk på rommet til lillesøsteren og der satt hun å skrek! ganske utroligt egentlig!

Den døve kjente igjenn vibrasjonene fra søsteren sin!

Skrevet (endret)

ikke bare jeg , Tois! og Qwseyvnd døve her men noen døv bare surf side her.

12 gutter krafte PC og 1 fin jenter ok PC :love:

Endret av Thomas :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...