Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fjerne Synkronisering.

Har flere datamaskiner alle er synkronisert, 1 datamaskin skal vekk den har Win10 Home skal overleveres til ny Bruker, tanken er.

Kan ny Bruker opprette ny konto i sitt Navn han har fra før (Brukernavn og microsoftkonto) men maskin er utgått på dato gammal har gratis Win10.

Når ny konto er opprettet vil han nok slette min konto, det forstår jeg jo godt.

Vil det skape problem for meg og mine maskiner tenker, (Synkroniseringen jeg har) vil jo ikke ha han sletter mine maskiner bare kontoen på den han overtar.

Maskin er til overs og jeg treng den ikke mer, hjelpe en ungdom med dårlig økonomi er jo ok.

Takker for svaret og hjelpen jeg får.

Skipperskrekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok tatt å reinstallert operativsystemet og opprette en lokal bruker istedenfor epostkonto.

For selv om du sletter kontoen kan man gjennopprette det du har lagret med programvare som kan gjenopprette slettet filer.

 

Tar du en full formattering bør du være tryggere men tar vel litt tid.

Nå jeg litt usikker på digital aktivering i kontoen er lisensen per bruker.

Mens produktnøkkel låses den til hovedkort eller maskinen.

 

http://www.allkeyshop.com/blog/buy-windows-10-professional-cd-key-compare-prices/

Nå kan vel windows 10 selges billig antakelig OEM versjon eller bedrift versjon eller noe slik.

Så er vel kanskje best kjøperen ordner windows lisens?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Takk LMH1, (Ville nok tatt å reinstallert operativsystemet og opprette en lokal, (bruker istedenfor epostkonto. den forstod jeg ikke helt Sorry)  Helt enig i det også mine tanker det, epost får bli hans oppgave?

 

Fjerne alt  Full formatering helt klart en god løsning. om det rensker rester etter Win10 gratis versjon er jeg usikker på?

 

Kjøpe en ny versjon det gjør jeg, kan jeg gi han data er dette ikke et problem for meg koster ikke allverden det.

 

Blir Win10 gratis borte ved formatering er det jo bare innstallering av den nye, en nøkkel er nok lurt.

 

Blir den ikke borte må den jo legges opp på da usikker ja?, målet er bare at jeg er borte fra dataen med mine ting, og han får sin

egen konto og data.

Vi Må stille opp for dem unge vet du, til deg flott at du svarte tenker han blir glad Takk. Ja jeg Takker på egne veine også god Support er Gull vert Takk.

 

skipperskrekk.

Lenke til kommentar

Sørg for at brukerne du har fra før av har et grundig passord og så sørger du for at dette kreves ved hver innlogging.

Så sletter du alt av innhold og brukere og klargjør maskinen for en ny eier ( mener du finner mer informasjon om hvordan dette gjøres hos MS ), da skal maskinen i utgangspunktet stå klar til bruk , men uten muligheter for å bruke de gamle brukerne dine.

Er du ekstremt paranoid kan du fylle maskinen opp til 100% med søppel, kjøre en defragmentering , slette 50% og fylle inn resten på nytt og kjøre en ny defragmentering og avslutte med å rense opp alt.

Lenke til kommentar

Sørg for at brukerne du har fra før av har et grundig passord og så sørger du for at dette kreves ved hver innlogging.

Så sletter du alt av innhold og brukere og klargjør maskinen for en ny eier ( mener du finner mer informasjon om hvordan dette gjøres hos MS ), da skal maskinen i utgangspunktet stå klar til bruk , men uten muligheter for å bruke de gamle brukerne dine.

Er du ekstremt paranoid kan du fylle maskinen opp til 100% med søppel, kjøre en defragmentering , slette 50% og fylle inn resten på nytt og kjøre en ny defragmentering og avslutte med å rense opp alt.

Takk for svar en god ide nu er det jeg som har alle maskiner og password har jeg god kontroll på, der er ingen andre brukere på dem

en ute bare til musikk, og så jobbe Pc, den tredie som jeg gir bort, har jeg bare brukt til når en og anna eldre stikk inn som å treng

å lære lidt Win10 skapte lidt problemer for. Jeg forstår din tankegang godt forklart, Takk for Tipset og ha en fin dag.

Er ikke så verst på data, men det gjeller å trakka rett, Takk til deg

skipperskrekk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...