Gå til innhold

Posten spiller basket med pakkene dine


IceCool

Anbefalte innlegg

moren min er med i noe greier.. vet ikke hva..

men det er orginalt engelsk..

og på nettsidene deres, så står det at ved sending til norge, så kan det ta ekstra lang tid, (om det står at det er pga det norske postvesen husker jeg ikke) og da står det sikkert ventet leveringstid..

husker dere den julepakken som fikk seg en rundtur i norge og ikke kom frem før et halvt år etter??

 

posten vet ikke hvordan man skal drive!!

de bør lære av england og andre land..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man sender en PC med påmontert kjøler i posten så ber man om bråk. Du skal forøvrig være glad at harddisken overlevde.

En harddisk tåler ganske mye juling faktisk, med mindre den er i gang og får seg et hardt støt. Når det ikke er strøm til harddisken så er lese/skrive hodene parkert i en (magnet)lås som ikke slipper før det kommer strøm på. Ellers så er det jo bare HD platene som står bom fast på rullelager, alt de kan gjøre er å rotere hakkvis pga stepmotoren.

 

Har nå etter mye om og men klart å fått liv i PC'en så det ble bursdag/julegave på henne tilslutt :thumbup:

 

Tror jeg må starte telesupport på PC'er, hun har bare sett på når jeg har bygget en og annen PC men aldri tatt i noe selv, nå klarte hun faktisk å gjennomføre guidet feilsøking over TLF og montere CPU kjøler :thumbs: Stolt av henne!

 

Men fortsett å FLAME Posten! Jeg har ikke mange gode ord til dem og synes de burde skjerpe seg veldig! :angry:

Lenke til kommentar

Jeg sendte en gammel Compaq-maskin med posten (En fyr som kjøpte den av meg på bruktmarkedet) og da den kom frem til han fikk jeg mail om at den var maltraktert. Var heldigvis en hyggelig fyr og han tok det opp med posten og slik jeg forstod det på ham fikk han erstatning.

 

Litt kult å si de har ødelagt den nye PC'en på 10K+ da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...