Gå til innhold

Norsk VS Engelsk stream


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ønsker deres meninger og erfaringer rundt online streaming på Twitch / Youtubegaming eller lignende.

 

Litt om meg:

Jeg går under navnet EasyTopic på Twitch og har drevet på med streaming i ca 5 mnd'er har opparbeidet meg en followbase på 400 followers. Enkelte perioder har det vært mindre streaming pga eksamener og lignende. Jeg streamer stort sett "competitive games" som Overwatch.

 

Personlig har jeg streamet på engelsk fra dag 1 og har tenkt at det ikke er market for å streame på norsk (Utrolig kjedelig siden dette er noe jeg ønsker). Siden jeg føler at språkbarriere når for eksempel jeg skal forklare noe dypt så blir mangel på ord vesentlig.

 

Mitt store spørsmål er: Twitch Norge er det stort nokk for å klare å komme opp på en vesentlig Viewer Count? Hvilken gjennomsnittsalder trekker norske streamere? Jeg klare bare å komme på 1-2 streamers som klare å ligge på 80-100 Viewers og de streamer League Of Legends. 

 

Gjerne skriv litt om din erfaring som streamer eller du som en Viewer! Er du en som liker å skrive med streameren? Er du en lurker? Del!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...