Gå til innhold

EKSAMEN! VÆRSÅ SNILL HJELP!


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Med mindre du har gjort det bedre på den oppgaven enn på de andre, så lønner det seg for deg at den blir fjernet.

 

har jo svart en del, men det hadde neppe blitt 12 poeng... så kanskje like greit at dem fjerner det..

jeg får den tilbake om 2 uker. håper virkelig jeg står as! gjort mitt aller beste både før og under eksamen.

det skumle er at dette var en konte-eksamen og jeg må slutte på skolen dersom jeg stryker! :(

be folkens! be for meg <3 :( er livredd!

 

 

Er du sikker på at de ikke bare fjernet hvor spørsmålet ikke teller? Og at de ikke bare fjernet det fra å inngå i 100%'en og gjorde det om til ekstraspørsmål hvor det er mulig å oppnå 113% riktig? 

 

 

 

 

nå skjønte jeg faktisk ikke. hvis dem hadde gjort det om til ekstraspørsmål hvor det er mulig å oppnå 113% riktig. trenger jeg 40 poeng for å stå da? det vil jo ikke være riktig :(

 

 

Nei, det trenger du ikke. Du vil fremdeles kun trenge 35,2 poeng for å oppnå 40% av ny "alt riktig"-sum. 

 

 

 

åjja sånn ja! de får gjøre det som de selv vil, så lenge de ikke teller med den oppgaven!:D takk for svar! kan hende de gjør det, eller gå ned i poengsummen..hvem vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke veldig produktivt å spekulere mer i det her. Du kan enten spørre de som har gitt deg informasjonen, eller så kan du vente og se hva resultatet blir. 

ja, tenkte det samme. har spurt en lærer og hun fant ut at de går ned til 88 poeng. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...