Gå til innhold

Hvorfor tørker hårvoksen ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tørker hvordan da? Voksen vil stivne noe over tid, men ikke tørke så man kan børste det ut som med gele/mousse/spray

Jeg skal ha håret opp i en manbun, sånn her http://dwgyu36up6iuz.cloudfront.net/heru80fdn/image/upload/c_fill,d_placeholder_thescene.jpg,fl_progressive,g_face,h_450,q_80,w_800/v1440524473/gq_style-and-how-to-how-to-style-a-man-bun.jpg

 

Men etter en halvtime med define så tørker det ut, og blir seendes ut som før jeg tok i voks. Som om håret er for tykt elr no.

Endret av Kim1111
Lenke til kommentar

Du kan prøve en hardere voks, f.eks. rød Dax, eller ha i mer av den du bruker. Det er stor forskjell på voks, på Sparkjøp så har de faktisk testere i vokshylla så jeg anbefaler deg en tur dit hvis de har den butikken i byen din.

Oki. Men hvordan får jeg smørt rundt på det tykke håret mitt med en såpass hard voks? Må blande ut med vann da?

Lenke til kommentar

Er ikke alt av voks som er vannløselig og rød Dax er så langt fra vannløselig som det går. Får det nesten ikke ut igjen :p

 

Finn en butikk der du kan teste voksen først. En frisør vil kunne svare deg bra samtidig som du/dere får testet. Like greit å betale en frisør en hundrelapp eller to istedenfor å pløye gjennom mange vokser som ikke er helt egnet.

Lenke til kommentar

Er ikke alt av voks som er vannløselig og rød Dax er så langt fra vannløselig som det går. Får det nesten ikke ut igjen :p

 

Finn en butikk der du kan teste voksen først. En frisør vil kunne svare deg bra samtidig som du/dere får testet. Like greit å betale en frisør en hundrelapp eller to istedenfor å pløye gjennom mange vokser som ikke er helt egnet.

Den waxen du snakker om, er vel bare fett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...