Gå til innhold

NFSU starter ikke (Har prøvd ALT!)


Anbefalte innlegg

Heisann!

Som så mange andre sliter jeg med å få NFSU til å starte. Har prøvd alle tipsene jeg har klart å oppdrive her på Forum; Sette regionale innstillinger til engelsk/australsk, prøvd forskjellige drivere (CAT 3.7,3.8,3.9 og Call of Duty-patchen), oppdatert driverne til lydkort.

Har også patchet spillet, helt til jeg får beskjeden "No patch needed". Ingenting virker.

Jeg får bare opp første bildet (logo) , før skjermen går tilbake til skrivebordet.

Vil bare nevne at jeg har kjøpt spillet (Play.com)

 

Hva mer kan jeg gjøre? Noen tips?

 

Min hardware:

P4 2,8

Ati Radeon 9700 Pro 128MB

Creative SB Live

 

På forhånd takk

 

Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der jeg jobber fikk vi inn rundt 4 stk NFSU, eneste problemet var, var at det viste seg å være feil på alle spillene, var i alle fall beskjeden jeg fikk... Vi venter nå på nye før vi kan selge dette spillet igjen...

Kanskje det er noe feil med din NFSU-pakke også?

I så fall, kontakt den norske distributøren og krev nye cd-plater.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Jeg har også samme problem, får ikke startet spillet orntlig :( Hvordan skifter man regionale innstillinger?? Er det feil med mange spill av NFSU eller??

Hei!

Gå inn på Start- Kontrollpanel-Innstillinger for region og språk. På første arket ser du at det står Norsk(bokmål). Endre denne til Engelsk(australsk) eller Svensk. (Avhengig av hvilken versjon du har). Trykk deretter Bruk-OK. Da virket spillet for meg.

 

Håper du får det til!!

 

Lasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...