Gå til innhold

RYKTE: iPhone SE (2017) får glass på baksiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Glassbakside. Liker ikke helt sånt jeg. Har det på S7 og hadde det på S6. Begge glir jo ut av hånda så enkelt. Ikke dere og da Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Glassbakside. Liker ikke helt sånt jeg. Har det på S7 og hadde det på S6. Begge glir jo ut av hånda så enkelt. Ikke dere og da Apple.

 

Bedre enn aluminium? Alu er jo helt håpløst... 

 

 

Aluminium knuser i alle fall ikke når det treffer bakken...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Glassbakside. Liker ikke helt sånt jeg. Har det på S7 og hadde det på S6. Begge glir jo ut av hånda så enkelt. Ikke dere og da Apple.

 

Bedre enn aluminium? Alu er jo helt håpløst... 

 

 

Aluminium knuser i alle fall ikke når det treffer bakken...

Enig!

 

Hvilken merverdi gir det brukeren, ved å ha en bakside i glass, som også må byttes dersom mobilen treffer bakken, sannsynligvis?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Heller glass som er lett å bytte, enn aluminium som ser det helt forferdelig ut dersom du har mista den i bakken, men som mest sannsynlig er vanskeligere å bytte og. 

 

Ja, men når du får glass som er limt på, da er ikke det så lett å bytte heller. Sjekk iFixit guidene til hvordan man bytter bakside på S6 eller S7. Vanskelighetsgrad = Mareritt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Prøv å bytt bakside på iPhone 6/7 da :D

 

Men som nevnt tidligere. Aluminium knuser ikke like lett som glass. Så å bytte bakside blir sannsynligvis ikke like vanlig dersom den er alu.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hva av aluminium og glass gir selskapet som produserer telefonen mest profitt?

 

 

Er det BILLIGST for selskapene å produsere telefonene med glass, eller med aluminium? :)

 

Glass er tyngre enn aluminium, så vil treffe bakken med mer energi, og har lettere sjangse til å knuse også.. Penger tjent på skjermbytte/forsikring?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...