Gå til innhold

Hva er det som lager denne lyden?


Anbefalte innlegg

De siste par dagene har denne lyden plaget meg dann og vann. Den kan være borte noen timer, men så kommer det en drøss med pling-plong over kort tid. Høres ut som en form for notification, og jeg har forsøkt å skru av lyder i discord og battle.net uten hell. Noen som kjenner igjen denne lyden slik at jeg kan få bukt med dette problemet? Det begynner å gå meg kraftig på nervene.

Vedlagt mp3-fil evt klikk her for avspilling i nettleser.

 

edit: Jeg har forøvrig forsøkt å følge med på windows volume mixer for å se om det er en applikasjon som peaker når jeg hører denne lyden, uten å bli klok. Det er riktignok ikke alle applikasjoner som vises der.

 

Jeg kjører både Firefox og Chrome. Firefox viser ingen peak i volume mixer når lyden spiller, Chrome vises ikke i det hele tatt i volume mixer, så jeg har en viss mistanke om at det er den som er lydkilden. Men hva slags notifications er det egentlig jeg får?

notification.mp3

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig. Jeg har disabled notifications og har i tillegg vært deafened der mesteparten av dagen, inkl. på tidspunktet jeg recordet mp3-filen.

 

Jeg forsøker å i tillegg mute et par tekstkanaler med litt aktivitet og ser om det hjelper. Tåpelig hvis det faktisk skal være såpass tungvindt å be Discord holde kjeft.

 

Takk for hjelp så langt ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...