Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstreme hodesmerter ved seksuelle aktiviteter.


Anbefalte innlegg

Fikk er en dag ekstremt vondt  i hodet under samleie. Et ekstremt trykk innenfra. Føltes som om skallen skulle eksplodere, Veldig vondt i nakken også. Irritasjon i både hals og bak øyene.

Dette har skjedd hver gang jeg og dama har prøvd å hatt samleie de siste 4 dagene....
Hva faen? Begynner faktisk å bli kraftig irritert, fordi det kom helt ut av det blå, jeg klarer ikke å forklare det, og det går ikke vekk!!

Noen som har vert borti det samme selv? Tenkter helst da på at det varer så lenge, for jeg har fått vondt i hodet i samme situasjoner før, uten at det har vart mer en den gangen.

Jeg kunne gått til legen, men bor i en liten bygdt, og legen har ikke mulighet for å scanne eller gjøre noe undersøkelser annet en å ta mitt ord for det. Lite interessert i å betale cash for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har hatt det samme en 3-4 ganger i løpet av livet.

 

http://www.lommelegen.no/legesvar/orgasme-hodepine

 

Vet ikke hva som utløser det, men det høres ut som det du beskriver og som står i den linken jeg la ut.

 

Anonymous poster hash: 55f56...eb1

 

Hei. Takk for svar. Hadde du dette over en lengere periode, eller var det en gangs tilfelle som kom tilbake etter litt tid? Har hatt slike smerter før, men ikke over så lang tid. 

 

Leste det du linket til. Virker som jeg har den første som ble nevnt. Altså ikke en hodepine som utløses ved orgasme, men underveis, pga spenning i nakken osv. Meget plagsomt. Kanskje jeg skal ta en tur til legen likevel, om de kan skaffe meg noen medisiner for dette. 

Lenke til kommentar

For min del har det vært enkelttilfeller. Ikke utløst av selve orgasmen, men det har plutselig slått til under akten. Sånn hvis jeg av en eller annen grunn har vært helt sinnssykt mye mer tent enn vanlig, så plutselig har det slått til og det har svartnet helt for meg.

 

Det har nok helt garantert med muskelspenninger å gjøre, for jeg "fungerer" sånn at jeg driver og spenner meg og slapper av som en måte å jobbe meg frem mot orgasme på.



Anonymous poster hash: 55f56...eb1
Lenke til kommentar

 

For min del har det vært enkelttilfeller. Ikke utløst av selve orgasmen, men det har plutselig slått til under akten. Sånn hvis jeg av en eller annen grunn har vært helt sinnssykt mye mer tent enn vanlig, så plutselig har det slått til og det har svartnet helt for meg.

 

Det har nok helt garantert med muskelspenninger å gjøre, for jeg "fungerer" sånn at jeg driver og spenner meg og slapper av som en måte å jobbe meg frem mot orgasme på.

 

Anonymous poster hash: 55f56...eb1

 

Høres likt ut som mitt tilfelle. Syns bare  det er så rart at det ikke har gått over på flere dager. Har trent hardt og intensivt i dagene før det begynte. Kanskje jeg har slitasje i nakken eller noe. Takk for svar. 

Lenke til kommentar

Jeg opplevde selv nøyaktig det TS beskriver for en måned siden. Har aldri opplevd å ha så vondt i hodet før, og det kjentes ut som det virkelig kom fra skallens indre. Men etter 5-10 minutter gikk det over i vanlig hodepine som deretter varte ut kvelden. Dette gjentok seg så et par dager senere. Har ikke merket noe etterpå.

 

Skal sies at jeg har bestilt time hos lege nå, det er lurt å sjekke hodet i alle fall etter plutselige anfall av hodepine. Det passer jo aldri, men heller en forsømt dag enn et forsømt liv i etterkant.

Lenke til kommentar

Den intense smerten har nå gått over i vanlig mild hodepine da jeg prøvde å avstå fra sex et par dager. Virker som jeg er på bedringens vei. Varte i 6 dager. Aldri opplevd maken til smerter. Tok ikke noen medisiner før eller etter hendelsen. Jeg lot tiden lege.

Men for dere andre som eventuelt sliter med det samme, så vil jeg uansett anbefale å sjekke med legen, selv om jeg ikke gjorde det.
Leste meg litt opp, og fant ut at en av årsakene kan være blødninger eller i verste fall svulst. Jeg er glad det gikk over med tiden, men ikke ta den sjangsen! (Som sakt så bor jeg i en liten bygd, og har ikke noe tillit til legene her).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...