Gå til innhold

"Hiphopbamser"

KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F******** Fa****n, den musikkvideoen er ABSOULUT det morsomste jeg har sett på lenge. :thumbs: til ham som leget den.

Lurer forresten på om "hiphopbamsene" vet at sangen deres er dagens latterkule for haugevis av nerder :green:

Skrevet (endret)
Fant den nye musikkvideoen på et annet forum. http://www.megacrazy.com/animasjon/amission.html

AHHHHHH HHHHHAHAHAAAAAAAAA AHAHAHAHHA HAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHHHHH HHHHHHHH HHHHHHHHH HHHHA AAAAAAAAAAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAA HHHHHHHHH HAHAHAAAAA AAAAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH HHAHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!

Har f*** ikke ledd så bra på lenge :thumbs::thumbs::thumbs:

Endret av HalTan
Skrevet

Misforstår jeg nå, eller var den sangen med på Idol??

Og har den faktisk blitt spilt OFFENTLIG :scared: .

Tror jeg hadde lagt meg på motorveien hvis det var min sang, og den ble spilt på Idol.

Skrevet

Nei, A(mellomrom?)mission ble ikke spilt på Idol (ikke det at jeg har sett det tho :o ), men frasen JoachimR brukte, ble også brukt av en av dommerne i Idol, ut ifra hva jeg forsto.

Skrevet

Soldier_448 forstod! Jeg innbiller meg at en av "atistene" på Idol fikk høre av dommeren at han tenkte på hva han skulle ha til middag mens de sang... Mulig jeg tar feil, og mulig at de ikke hadde kommet til idol en gang...

Skrevet

Hehe, viste musikkvideoen til en i klassen i dag, og han lo så mye at det ble en ROFL bokstavelig talt. Tror aldri jeg har sett noen le så mye, og denne karen høren omtrent bare på beinhard blackmetal, iallefall ikke hiphop. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...