Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IP-telefoni


Anbefalte innlegg

Telio "snylter" vel ikke på noen ? Hvem da? Det er jo data som overføres, hva med e-post?

 

Hvorfor skal reduserte inntekter på Telefoni gå utover Internett tilbudet?

Hvis det er sånn så subsidierer jo Telefoni Internetttjenestene!

 

UPC f.eks taper vel minimalt på om kundene bruker IP-telefoni..?

 

Troxx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
UPC f.eks taper vel minimalt på om kundene bruker IP-telefoni..?

Chello kan tape mer enn minimalt om kundene som i dag har telefon fra chello sier opp den og kun bruker inetlinja fra dem.

 

Men jeg velger å sammenligne dette litt med dagens mobilnett.. Telenor og Netcom leier ut sine nett til andre leverandører, de har ikke noe valg.

 

Tror neppe at ISPene får lov til å sperre for en tjeneste av denne typen. De vil vel få forbrukerrådet osv på nakken rimelig fort.

 

 

Nedturen med VoIP må være at om din ISP (kabel/xDSL leverandør) får problemer med linja så mister du også telefonen. Hvordan skal du da ringe support? (ok mobil, men hvem vil vel sitte 40mins på vent fra mobil?).

Lenke til kommentar
Nedturen med VoIP må være at om din ISP (kabel/xDSL leverandør) får problemer med linja så mister du også telefonen. Hvordan skal du da ringe support? (ok mobil, men hvem vil vel sitte 40mins på vent fra mobil?).

Det du seier har du faktisk mykje rett i. Lyse har så og sei aldri nedetid. Men Tele2 har nedetid på minst 50 timer i månaden. Her må desse internett leverandørene gjøre ein mykje betre jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...