alexf Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg vil ikke si camping er noe problem i dette spillet, da det som regel alltid er bra tempo. Det som plager, er som du sier, folk som står i ro og blocker. Forøverig er "mortar-horing" ekstremt morsomt.
spiro Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Forøverig er "mortar-horing" ekstremt morsomt. Hehe... Det er ikke så morsomt for det andre laget. Eks Seawall Battery - hater å være axis når allies har en mortar som bare pumper ut på platået. Dette i kombinasjon med en noobstick (panzerfaust) som rydder bunkersen gjør det umulig å overleve som axis.
bulldog Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Forøverig er "mortar-horing" ekstremt morsomt. Hehe... Det er ikke så morsomt for det andre laget. Eks Seawall Battery - hater å være axis når allies har en mortar som bare pumper ut på platået. Dette i kombinasjon med en noobstick (panzerfaust) som rydder bunkersen gjør det umulig å overleve som axis. Jeesh.. Det er jo bare å sette seg ved den store radaren og mortar-hore tilbake.. Dessuten er det jo genialt å panzre stakkarne som bygger trapp.. Evt å starte brettet som lvl.3 fieldops.. Da er det MINST like kjipt å være allied.
spiro Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Evt å starte brettet som lvl.3 fieldops.. Da er det MINST like kjipt å være allied. Sant nok. :!:
Gunder1 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Evt å starte brettet som lvl.3 fieldops.. Da er det MINST like kjipt å være allied. Sant nok. :!: Hva er lvl.3?
alexf Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hva er lvl.3? Man får XP etter som man gjør ulike ting som tildeler dette. For eksempel får en Fd.Ops XP når han deler ut ammo eller kaller inn artillery/airsupport og dreper noen med dette. Les om Skills and Rewards her.
AndersBob Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg blir ofte massakrert av folk som har granat fremme på geværet. Hvordan får jeg tak i det? Det er også folk med lite xp.
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 engineer, hold musen inne på mp40/thompson når du har valgt klassen deres og velg det andre våpenet. Høyreklikk etter respawn for å sette på granaten og skyt med venstre. Du trenger energi for å skyte den ut
Gunder1 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hva er lvl.3? Man får XP etter som man gjør ulike ting som tildeler dette. For eksempel får en Fd.Ops XP når han deler ut ammo eller kaller inn artillery/airsupport og dreper noen med dette. Les om Skills and Rewards her. Ok, det er jo en av de tingene som gjør spillet kult.
Luchy Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 jeg spiller også men bare på norske servere å kaller meg K9. ganske bra spill
atrax Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 En stund siden jeg spilte nå, men jeg tar av og til en tur innom noen passe store servere med søt ping... Kaller meg for øvrig tigergutt.
Ulan Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Forøverig er "mortar-horing" ekstremt morsomt. Hehe... Det er ikke så morsomt for det andre laget. Eks Seawall Battery - hater å være axis når allies har en mortar som bare pumper ut på platået. Dette i kombinasjon med en noobstick (panzerfaust) som rydder bunkersen gjør det umulig å overleve som axis. Jeesh.. Det er jo bare å sette seg ved den store radaren og mortar-hore tilbake.. Dessuten er det jo genialt å panzre stakkarne som bygger trapp.. Evt å starte brettet som lvl.3 fieldops.. Da er det MINST like kjipt å være allied. Heldigvis er det ikke mulig å være lvl3 field-ops på TnX serverne... Har laget i forsvar 2-3 lvl3 field ops er det ikke engang morsomt å prøve å angripe.
MemorY Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Heldigvis er det ikke mulig å være lvl3 field-ops på TnX serverne...Har laget i forsvar 2-3 lvl3 field ops er det ikke engang morsomt å prøve å angripe Sniper og snipe field-pos'ene da vettu... Ellers noe som plagher meg er at axis putter en slike en sekk som sier pang (har ikke peiling på hvordan man staver det) rett ved assult rampen før den blir byggd.. engineeren kommer begyner å bygge og bang og splæt..
atrax Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Seawall battery: Pøs på med engineers som skal sørge for at rampen blir bygd, og medics som skal gjenopplove de stakkars engiene. En sniper eller to skader nok ikke å ha nede i vannkanten, og en soldat med panzerfaust må 'liberere' bunkeren for slemme tyskere en gang i blant. Om en tysker sprenges ned i bakken, må covert ops kaste seg over ham med en gang, og ha med seg noen engies til den andre inngangen. Og kanskje viktigst av alt: Kastes det en air strike-markør (den fargete gassgranaten altså) nær deg, legg deg oppå den så fort du kan. Da kan ikke flyene se den, og det blir ikke noen øyeblikkelig massaker av de som skulle stå for nær. Du, derimot, vil få smellen fra selve markøren i deg, men det er ikke verre enn at du overlever om du har ca. >80hp til å begynne med. Uansett har du spart ditt lag for frustrasjon, og kanskje indusert denne frustasjonen hos en viss field op som venter på flyene som ikke kommer.
Gunder1 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Og kanskje viktigst av alt: Kastes det en air strike-markør (den fargete gassgranaten altså) nær deg, legg deg oppå den så fort du kan. Da kan ikke flyene se den, og det blir ikke noen øyeblikkelig massaker av de som skulle stå for nær. Du, derimot, vil få smellen fra selve markøren i deg, men det er ikke verre enn at du overlever om du har ca. >80hp til å begynne med. Uansett har du spart ditt lag for frustrasjon, og kanskje indusert denne frustasjonen hos en viss field op som venter på flyene som ikke kommer. Glimmrende tips, dette er ikke juks iallefall
spiro Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Og kanskje viktigst av alt: Kastes det en air strike-markør (den fargete gassgranaten altså) nær deg, legg deg oppå den så fort du kan. Da kan ikke flyene se den, og det blir ikke noen øyeblikkelig massaker av de som skulle stå for nær. Du, derimot, vil få smellen fra selve markøren i deg, men det er ikke verre enn at du overlever om du har ca. >80hp til å begynne med. Uansett har du spart ditt lag for frustrasjon, og kanskje indusert denne frustasjonen hos en viss field op som venter på flyene som ikke kommer. Glimmrende tips, dette er ikke juks iallefall Du trenger ikke legge deg på den. Det holder at du står på den. Bare kikk ned og se at skyggen fra beina dine dekker den. Når du hører flyene er passert over hodet på deg løper du vekk før boksen sprenger. Resultat - du har 100% helse intakt og laget ditt overlever
robeerik Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg er stor ET fan. Spiller "nesten alle klasser" (helst ikke C.ups og soldier) etter behov, men fortrekker F.ups. Nick: Bobby Er det noen bra servere i Norge så gi meg IP eller navn.
Gunder1 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg er stor ET fan.Spiller "nesten alle klasser" (helst ikke C.ups og soldier) etter behov, men fortrekker F.ups. Nick: Bobby Er det noen bra servere i Norge så gi meg IP eller navn. Bruk ASE (All Seeing Eye) http://www.udpsoft.com/eye2/ da kan du sortere b.la på norske servere hvis en vil det
spiro Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Bruk ASE (All Seeing Eye) http://www.udpsoft.com/eye2/ da kan du sortere b.la på norske servere hvis en vil det Støttes! ASE er helt overlegent. Billig er det også.
Fraction Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Har spillt ET en 2 ukers tid nå og har det kjempe morro!! Spiller mye BF1942 og BF:V men syntes ET gir en bedre team følelse siden man må sammarbeide for å klare objectivse på brettene. Flott spill og i tilegg så er det gratis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå