Gå til innhold

mista software til Pinnacle PCTV Pro


Anbefalte innlegg

Eg har formatert. Og eg har et tv kort kallt pinnacle pctv pro. Etter at eg har formatert så har jeg ikke softwaren lenger... Eller det vil si eg har klart å rote vekk cden med software og driver til tv kortet. Dette er veldig frustrerende siden eg har lett over heile nettet uten å finne den riktige softwaren og driveren!

 

Eg lurer på om noen kanskje hadde en link til ei side eg kunne downloade software\driveren fra ?

 

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har formatert. Og eg har et tv kort kallt pinnacle pctv pro. Etter at eg har formatert så har jeg ikke softwaren lenger... Eller det vil si eg har klart å rote vekk cden med software og driver til tv kortet. Dette er veldig frustrerende siden eg har lett over heile nettet uten å finne den riktige softwaren og driveren!

 

Eg lurer på om noen kanskje hadde en link til ei side eg kunne downloade software\driveren fra ?

 

På forhånd takk =)

Hvis du tar kontakt med Pinnacle eller den norske importøren (Multimediaexpress?), så kan det hende de er snille og hjelper deg med en ny CD.

 

Men da må du sikkert bevise at du eier lisens til programmet og at du virkelig har hardware'n.

 

Å laste ned denne programvaren fra nettet, er nok ikke mulig fra noen lovlige sider, da produsenten sikkert ønsker å tjene penger på programvaren. Mulig du finner drivere, men ikke programvaren som fulgte med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...