chonKeL Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Hmm,, har nettopp anskaffet meg en splitter ny inetlli 4.0 ... Alt er egentli bra med den utenom scroll knappen.. Jeg har ganske unvanlige innstillninger i cs som foreks jeg hopper med å trykke inn scroll knapp.. Men den nye scroll knappen reagerer seinere seint så jeg må hoppe 1 sek før jeg egentli skal hoppe noe en blir UTROLIG lei av! Noen som vet hvordan man fixe dette? Og hva synes dere om musa? Det er ikke rullinga d er noe galt med men når jeg trykker inn selve scrollen! pls hjelp
Geir M Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 du må bare gå inn på der du stiller på kontrollene på cs så bytter du tilbake til space ! hvis du alt har prøvd dette og det ikke funket vet ieg ikke helt hva du skal gjøre !
ASDASDKL2131 Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Har samme problem som deg.. Har det siste 6 månedene hatt JUMP bindet til MWHEELDOWN, noe som har fungert ypperlig med min forrige mus (Logitech et eller annet).. Har funnet ut at Intellimouse 4.0 sitt hjul er altfor tregt.. Funker veldig dårlig iaffal.. Litt synd å legge bort en så god mus bare pga det der, men er vel lite man kan få gjort med det. Har forresten prøvd både med og uten driverne som følger med, samme resultat uansett..
Xticy Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 (endret) jeg bestilte musa for 2 dager siden, heldigvis hopper jeg med space har dere erfart noen andre problemer med denne musa? Endret 26. desember 2003 av Xticy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå