Gå til innhold

Søker brannmotstandige produkter; Tree, isolasjon, latex.


Anbefalte innlegg

Hei.

Har et prosjekt som har nytte av brannmotstandige/brann sikre produkter til et data maskin kabinett som skal bygges fra grunn og er da på utsikt etter bygge material(muligens osb sponplate eller lignende), isolasjon 1-2 cm'ish tykk og latex eller latex lignende i fleksibilitet som tynn latex.

Når dette skal brukes inne og i nærhet av høy temperatur, skal de ikke gi fra seg gass eller andre inne miljø forurensinger.

 

 

Takk for eventuelle svar.

Endret av zaekro9433
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg ville absolutt gått for blikk.

Det er nok en grunn til at alle kabinetter lages av dette. Metall leder varme lett så dvs det samler ikke på varme i så stor grad som f.eks tre.

 

Tror det koster ca en hundrelapp for en 0.7 plate som antakelig er nok plate til 4-5 kabinetter.

 

Sålenge du ikke skal ha så store flater som skal knekkes så er det heller ikke mye verktøy du trenger. En saks, en falsetang, poppetang og et borsett.

 

Om du dukker opp på et lite lokalt blikkenslager verksted med et par hundrelapper får du helt sikkert lov til å låne knekka og saksa og der ser jeg for meg at du kunne fått plukke platekapp gratis.

 

Selve plateklippinga og knekkinga burde jo være veldig enkelt for et kabinett. Det tidkrevende må være all borringen og alle de små montasjedetaljene og det kan du gjøre hjemme.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...