Lex-Icon Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Synes jeg husker at komplett hadde vesker til chieftech kabinetter. Nå lurer jeg på om det er noen som vet om det finnes bag til en maxi-tower, og hvor jeg kan få tak i en sånn? Har sett litt rundt, men har ikke funnet noe enda. Det er liksom ikke en egen kategori dedikert til vesker, eller bags på hardware sider.
Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Skrevet 5. desember 2003 Takk. Hvor mye tror du pc'en min veier? - chieftech maxi-tower - to 5.25" drev - tre 3.5" HD +1 diskettstasjon - PCI nettverkskort - GF4 Ti4600 - swiftech mcx462+ kjøler + 80mm delta vifte - 6stk 80mm kabinettvifter + 1stk 120mm kabinettvifte - alt annet vanlig som HK, PSU osv
It's me Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 35kg kanskje. Ren gjettning. Det er tross alt du som har pcen, og det er langt lettere å slenge den på badevekten enn for oss. Jeg skal høyst sannsynlig kjøpe bæreveske til min XaserIII før TG. Noen som har testet slike bærevesker? Fungerer de greit i praksis? Jeg kan ikke tenke meg de er så inmari gode å bære en stor pc med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå