Entity extraction Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 (endret) Har tenkt å kjøpe meg et nytt Kabinett, men er veldig usikker på hvilket jeg skal har. Pr i dag har jeg et traust Chieftec som er for stort og klumpete. Jeg ønsker meg et designer Kabinett som er kult å se på, som har fiffige funksjoner ikke er for tungt og som har plass til greiene mine. Jeg har 4 disker (snart 5) Intel basert system. Pris: Max 2500 (uten PSU) Dersom jeg har postet feil, så beklager jeg, fant ikke noen annen plass. Takk for hjelpa V Endret 3. desember 2003 av vetle
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 For 2.5k HELT KLART et Lian Li kabinett. Titt selv på www.microplex.no ---> kabinetter ---> Lian Li De har mange deilige, sexy kabinetter
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 jeg har et lian li pc6099b, personlig så elsker jeg det. flott å jobbe i, utrolig lekkert design. null problemer med å anbefale det
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, det absolutt et kabinett å anbefale. Det er jo så, MMMM, NICE!
356speedster Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Aopen A600A Leveres originalt med: 120mm i bakkant 120mm i PSU Justerbar airduct i sidedør til CPU kjøler Et heftig alumuninumskabinett med smarte løsninger og en speilblank lakk finish. Flere bilder
SilverCRX Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Hvis du regner støydemping som en "fiffig funksjon", er Lian Li PC6070A/B et naturlig valg. Veldig rent utseende, ypperlig til "stue-pc". ca. 2 høvdinger hos www.microplex.no
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 sammenlignet med lian li pc6099b så hadde jeg fortsatt valgt lian li kabinettet
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jepp, LianLi er tingen... Har ett LianLi PC60 kabinett og er veldig fornøyd med det1
Entity extraction Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 (endret) mmmmmmmmmm /me likes Lian li Skal ha det, må bare bestemme meg for hvilket Jeg vil ikke ha med front dør, er så masete. Jeg vil ha med side dør i glass, for da kommer chipset vifta til sin rett. P.s Det er julegave fra kona, så jeg kan velge og vrake. Men det gjør det faktisk vanskeligere. V Endret 4. desember 2003 av vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå