Gå til innhold

Ny billigtelefon


Anbefalte innlegg

Er lei av å kjøpe nye dyrere telefoner hele tiden nå, og tenkte å prøve en billig en...

 

Har sett endel på Honor 8, men så ser jeg at det er brukbare telefoner som er enda billigere.

 

 

B.l.a honor 5x, Moto G4 plus og G5. Og disse skal visst fungere greit nok disse også.

Av disse billig modellene så er det vel moto som er best? Ser at G5 er i butikken også nå, men G5 plus har ikke kommet enda... Men alle sammen er jo sykt billige. Tanker om en av disse?

 

Trenger egentlig bare en telefon litt kjapt, pga. står uten nå.... Evnt. verdt å vente på G5 plus?

 

Selvfølgelig er jeg også åpen for andre forslag!

 

Takk på forhånd

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg ville absolutt gått for moto g5, dama har moto g4 play og den er rask som fy og kostet bare 999.-

Skulle gjerne hatt en G5 selv men har for lengst byttet over til usb-c så jeg står over enn så lenge.

Lenke til kommentar

Og hvordan er evnt denne x style iforhold til disse? Var jo greit avslag på den

 

Om batteritid er det viktigste så er kanskje de andre telefonene hakket forran (tenker jeg), da de har samme batterikapasitet, men lavere oppløsning på skjermen. Dog skal visst moto X få android 7 snart, og da kan man endre skjermens oppløsning, så da spiller det kanskje ikke noen rolle likevel.

 

Fordelene med moto X er ihvertfall større, skarpere skjerm samt stereo-høyttalere foran på telefonen, bra for filmtitting og ebøker. Noe jeg liker godt med den, men er kanskje ikke noe andre bryr seg stort om.

 

UI skal være veldig standard android på alle moto-telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...