Gå til innhold

PDA/hånd pc Trenger svar fort!


Olaff

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en PDA/Palm eller noe lignende.

Jeg er en komplett idiot når det kommer til pdaer og slikt og trenger hjelp til å finne den rette.

Jeg prioriterer følgende:

Må kunne spille av så og si alle film/video formater:

Må ha penn.

Må en 65 tusens fargers skjerm.

Må ha firewire eller USB kabel og conection til PC.

Må kunne ståtte et 1GB Compacktflash kort da jeg skal ha dette.

Må kunne se på film da den skal brukes til å de på skatefilmer på og liknende.

Burde ha god stand ny.

Hva mer er viktig? Noe dere kan tilføye? Jeg vet nesten ikke hva en PDA kan eller brukes til eller hva man gjør med den, men jeg trenger den ikke til å høre på musikk med eller spille spill.

 

Ver så snill hjelp meg. Den skal være en Julegave!!!!!!!! :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... hvor finner du Dell Axim, ja, det var en hard nøtt å knekke du :p

 

Et tips, om du lurer på noe, og det antageligvis er noe enkelt som, for eksempel, hvor finner du et produkt, og du vet nøyaktig hva produktet heter, så kan du gå til din favorittsøkemotor (Google for eksempel) og skrive inn produsentens navn og modellnavn der, og jeg tror du finner litt informasjon og kanskje til og med noen mulige utsalgssteder! :thumbup:

 

Edit: Sondre kom meg i forkjøpet... lar det stå for det.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

finnes det noen andre allternativer????ikke at jeg ikke likte Axim 5en men er det noen andre, og hvilken skal jeg ta av axim5 handeheld wireless eller bare handheld?? ? Kan axim 5 bruke compackt flash type 1 eller bare 2?

Endret av Olaff
Lenke til kommentar

Ja den skal mest brukes til å se på video med men en bærbar DVD spiller kan vel ikke spille av vanlige mpeg mpg avi og andre formater sendt rett over fra pcen til en dvdbrenne plate, som så settes i dvdspilleren, og da må jeg i så fall ha en dvd brenner?, eller kan jeg bruke helt vanlige cd-R plater??

 

Den derre Archos film spillern var litt dyr, og snodig. Er det noen andre allternativer??

 

Jeg lurte på en sånn en Dell axim 5. Den ser ut til å ha det meste, men er det så enkelt som å bare sende over en mpeg avi mpg, osv fil rett over til Compact Flashkortet som er på 1GB?, eller er det noe mere man må gjøre? Jeg setter stor pris på svar :D

Lenke til kommentar
er det så enkelt som å bare sende over en mpeg avi mpg, osv fil rett over til Compact Flashkortet som er på 1GB

Nei, du må encode filen for at den skal passe til PocketPC, feks.:

 

DivX bit rate : 398 kbps

Audio : Mpeg Layer 3

Audio bit rate : 40 kBits/s, 24,000 Hz Stereo

Filters : Resize (320x240)

Rotate (Left 90)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...