Gå til innhold

Ghost Recon: Wildlands er den største lanseringen så langt i 2017


Anbefalte innlegg

Jeg var like interesert i dette, men så så bildene litt kule ut,  men  etter å  ha hørt spillet blitt beskrevet som en totalt generisk power trip.

Hvor folk sammenligner det med en dårlig humør løs versjon av Just Cause 3. Og alt av Ghost Recon  navnet er borte.  Tror jeg at jeg  står over. 

Eventuelt en elendig versjon  av Metal  gear  solid 5 osv...

Kanskje jeg  skal  kjøpe det når det kommer på salg bare for å se på den fine grafikken og leke Arnold fra Commando.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men är du aldrig skyldig att göra det samma då? Dissar ned på spel som faktist säljer/sålde bra?

 

Å joda. Men det er ikke den type kommentarer jeg tenker på men mer disse usaklige troll hatende kommentarene. Jo jøss jeg som folk flest sier ifra og er uenig i anmeldelser og hvor bra mange forskjellige spill er. Og det er bare positivt. Kjedelig om alle var støpt i den samme forma... :D

 

Er dem som tar det skrittet videre og hvor det går over til tull å tøys jeg tenker på. 

 

Det har väl egentligen inte med spelet att göra, det beror väl mer på "anonymiteten" man får genom att sitta bak framför en skärm och tastatur.

 

Testade sista betan av Wildlands och även om jag inte stötte på bugs var inte spelet bra nog till att betala det de vill ha för det.

Är fortfarande så besviken på jobben de gjorde med The Division att de tar lång tid innan jag ger de pengar igen. Fantastiskt spel (för min del, kanske inte andras) som de har klönat bort. Tänk vilken franchise det kunde ha blivit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns spillet er ganske bra, særlig med venner i coop. Det minner om en blanding av far cry, just cause og lignende. Er ikke et veldig seriøst spill, men man tåler på ingen måte å løpe inn i basen til fienden og plaffe løs. Missions krever ofte taktikk og stealth (sniping med silencer) og det er ganske nice når man får det til.

 

Solo holder nok ikke spillet lenge. Men med flere kan det være ganske så gøy å gjøre missions på unike måter.

 

Også ser det mektig pent ut da, særlig når man leker seg med Nvidia Ansel. Har tatt mange bilder så langt. :)

 

Fullt album: http://imgur.com/a/jaeH0

 

It8FmQ7.jpg

 

tYEVCDh.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...