Gå til innhold

MP3 spiller - anbefaling


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe MP3 spiller til datteren i julegave. Har sittet en stund på nettet og lett etter noe som peker seg ut, men det er jaggu ikke enkelt!

 

Det skal ikke være en HD basert spiller da denne ligger noe høyt prismessig og vel også blir noe "stor" i forhold til hennes ønske. Tenker meg en spiller med innebygget minne, evt utvidbar med minnekort. I tilegg bør den støtte ett format i tillegg til MP3 (f.eks. WMA). Radio er ikke et must, men tar det gjerne med.

Jeg har satt en øvre grense på kr 2000,-, helst noe under dette.

 

Jeg har stanset litt opp ved disse modellene, og lurer på om noen der ute har spesielle meninger/erfaringer med noen av dem:

Asono Beatsound 256

MPIO FL 100 128MB

JazPiper DVE 128U+ 128MB

 

 

Kom så over denne hos databutikken som virker rimelig:

Dyne Tuny II 256 MB Dette er imidlertid en spiller jeg ikke har hørt/lest noe om, og er derfor veldig i tvil. Er jo ikke alltid det lønner seg å kjøpe det rimeligste; det kan fort bli det dyreste! :ermm:

 

 

Forøvrig ser jo DENNE veldig spennende ut, men den ligger nok litt fram i tid samt at den sansynligvis ligger noe over prisnivået jeg har satt. Kanskje en forsinket julegave til meg selv?? ;) Ser hvertfall meget tiltalende ut.

 

Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal velge, og ville satt umåtelig stor pris på innspill fra noen av dere.

 

 

mvh

Poul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...