Gå til innhold

Norge invanderes av asiater og afrikanere (muslimer)


Anbefalte innlegg

Poenget mitt som kanskje ikke var klart er at de eldre ikke vil trenge penger. De vil trenge mat, vann, sanitasjon, pleie og en plass å bo. Det er pengeystemet som er et problem som vanskeliggjør denne oppgaven som i utgangspunktet egentlig burde være veldig enkel i fremtiden hvis pengesystemet og manipulering av dette ikke ødelegger og saboterer disse mulighetene.

 

Prøv å se hvor langt du kommer med det. Å behandle de eldre som en annenrangs-borger uten økonomisk frihet og økonomisk velstand er ikke en løsning. Det høres ut som du har funnet på en parodi av sovietunionen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Poenget mitt som kanskje ikke var klart er at de eldre ikke vil trenge penger. De vil trenge mat, vann, sanitasjon, pleie og en plass å bo. Det er pengeystemet som er et problem som vanskeliggjør denne oppgaven som i utgangspunktet egentlig burde være veldig enkel i fremtiden hvis pengesystemet og manipulering av dette ikke ødelegger og saboterer disse mulighetene.

 

Prøv å se hvor langt du kommer med det. Å behandle de eldre som en annenrangs-borger uten økonomisk frihet og økonomisk velstand er ikke en løsning. Det høres ut som du har funnet på en parodi av sovietunionen.

 

 

Her i Norge er det jo spesielt relevant når vi skal gi bort hele landets overskudd de siste 30 årene til pensjonister som eier hus og har rævva full av penger, slik at de kan bruke pensjonen sin på luksus, mens nasjonen forfaller.

Lenke til kommentar

 

Her i Norge er det jo spesielt relevant når vi skal gi bort hele landets overskudd de siste 30 årene til pensjonister som eier hus og har rævva full av penger, slik at de kan bruke pensjonen sin på luksus, mens nasjonen forfaller.

 

Vel, ja. Men disse luksuspensjonistene er ikke et større problem da det antyder at de har spart, eller tjener, disse pengene selv. Det er den gjennomsnittlige pensjonisten som går på minstepensjon som er byrden, og de lever ikke akkurat romslig.

 

Husk at du også skal bli en pensjonist, så spør deg selv hvordan du vil bli behandlet. Om det er et institusjonelt pleiehjem med vann og Nutrient Chum, uten økonomisk frihet, eller en beskjeden sosial stønad på skuldrene til den produktive generasjonen. Jeg vet i hvert fall at jeg ville foretrukket å bo i mitt eget hjem og få utbetalt penger til å leve som et fritt individ.

Lenke til kommentar

 

 

Her i Norge er det jo spesielt relevant når vi skal gi bort hele landets overskudd de siste 30 årene til pensjonister som eier hus og har rævva full av penger, slik at de kan bruke pensjonen sin på luksus, mens nasjonen forfaller.

 

Vel, ja. Men disse luksuspensjonistene er ikke et større problem da det antyder at de har spart, eller tjener, disse pengene selv. Det er den gjennomsnittlige pensjonisten som går på minstepensjon som er byrden, og de lever ikke akkurat romslig.

 

Husk at du også skal bli en pensjonist, så spør deg selv hvordan du vil bli behandlet. Om det er et institusjonelt pleiehjem med vann og Nutrient Chum, uten økonomisk frihet, eller en beskjeden sosial stønad på skuldrene til den produktive generasjonen. Jeg vet i hvert fall at jeg ville foretrukket å bo i mitt eget hjem og få utbetalt penger til å leve som et fritt individ.

 

 

De fleste eier allerede et eget hjem når de blir pensjonister. De fleste har nok også spart opp en del midler..

 

Greit nok at de skal få pensjon, men pensjonen bør være den samme for alle. Vi trenger ikke betale for luksusliv med samfunnets midler.

Lenke til kommentar

 

De fleste eier allerede et eget hjem når de blir pensjonister. De fleste har nok også spart opp en del midler..

 

 

Greit nok at de skal få pensjon, men pensjonen bør være den samme for alle. Vi trenger ikke betale for luksusliv med samfunnets midler.

 

Gjør vi det? Jeg er riktignok litt for ung til å bry meg om pensjonen min enda, men jeg er ganske sikker på at pensjon er oppsparte midler sammen med en grunnleggende støtte fra staten. Så disse rike pensjonistene er rike folk som brenner egne penger. De får også hjelp fra staten, og at det er problematisk kan tas opp til en debatt der jeg vil være nokså enig i at det kan virke urettferdig.

Lenke til kommentar

Dette var tall ifra SSB, Geir. Mesteparten av befolkningsveksten er innvandring, og førstegenerasjonsinnvandrerne er de som har de store fødselsratene. Det har også en veldig enkel grunn i at svensker og andre europeere som regel drar tilbake til hjemlandet, eller stifter familie med en etnisk nordmann. Mens muslimer nærmest utelukkende stifter familie med andre muslimer. Gjerne ifra eget land og egen stamme i tillegg.

 

Etniske nordmenn har en fødselsrate på 1,5. Det betyr at vi *mer* enn halveres for hver mannsalder.

For evolusjonen vår så er det nok hva du gjør og ikke hvem du er som betyr noe. Personer med dårlige hensikter jobber mot evolusjon, og personer med gode hensikter bidrar til evolusjonen vår. Så kan man se på hva som skaper dårlige hensikter hos mennesker. Miljø er nok den største faktoren hvor økonomiske ulikheter spiller en stor rolle. Men kultur påvirker oss også, spesielt gjennom religion.

 

Har islam gode hensikter? Sharia er en tolkning av Koranen som majoriteten av muslimer som migrerer til vesten støtter. I tillegg støtter 1% av muslimer i USA jihad, eller selvmordsbombing. Dette er 1% for mye. Noe interessant er jo det også at Koranen tillater løgn og bedrageri for å beskytte religionen fra "non-believers". Da hjelper det lite å spørre muslimer om noe, og forvente et ærlig svar.

Akkurat her synes jeg både Trump og Hagen har gode argumenter selv om de ellers skulle være meget fordomsfulle.

Når politikere ønsker et flerkulturelt samfunn, hjelper det vel ikke å ta imot personer som ikke ønsker et flerkulturelt samfunn? Noen hevder muslimer blir "vestliggjort", men det finnes ikke tall. Og kunne vi dessuten trodd på resultatet?

 

Quran (3:28) - This verse tells Muslims not to take those outside the faith as friends, unless it is to "guard themselves" against danger, meaning that there are times when a Muslim should appear friendly to non-Muslims, even though they should not feel that way..

 

http://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/taqiyya.aspx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...