Gå til innhold

Ikke rart verden har mistet respekten for Sverige.


possa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bilde 1: Viser de sterke feministene i den Svenske regjering gjøre narr av den eneste mannen som kan forsvare de mot Russland. (Trump)

Trump, forsvare mot Russland? Trump er på Russlands lønningsliste, lille venn.

 

 

Siden den gjennomsnittlige Nordmann spiser alt VG sier med spiseskje så måtte jeg jo sitere det på den måten.

Uansett så er jo ikke Europa noenting uten USA. Jeg vet at de fleste her tror at Norge's 400 soldater skal redde oss og hele verden fra uffameien. Men sånn er det nå ikke.

 

Og siden den gjennomsnittlige Nordmann tror at Norge er sååå spesiell (noe de tror i alle sammenhenger) at Russland vil risikere sin egen økonomi for å ta oss, så måtte jeg jo legge til litt spenning.

 

Ikke min feil de fleste her er på samme linje som den Svenske regjering med tanke på intelligens og ballemot.  :hm:

Lenke til kommentar

 

Jeg synes vel det er helt greit å respektere skikkene i det landet man besøker.

 

Dette er ikke en skikk, dette er klestvang som er påtvunget iranske kvinner. Mange iranske kvinner kjempet imot dette, men teokratiet vant.

 

Selvsagt er dette en kulturell skikk I Iran. Nå er du både historieløs og upresis.

 

Den korte epoken hvor dette ikke forekom, var ikke basert på frivillighet, men tvert imot en rå vestliggjøring av Irans sosiale liv, igangsatt av den tidligere Shan av Iran. Han sendte bla. sitt fryktede og brutale hemmelige politi SAVAK ut i gatene som reiv hodeplagg av kvinner med makt.

 

Og ellers var de opptatt med å torturere og henrette tusenvis av Shan's motstandere

https://en.wikipedia.org/wiki/SAVAK

https://snl.no/SAVAK

 

Shan og den dekadente bereiste overklassen, prøvde å tvangsinnføre amerikansk livstil med tyggegummi, rock og jeans, på egoistisk vis og gjorde seg til forrædere av egen kultur, som ikke var klar for det.

 

Det er på den bakgrunn, man må se at de i dag påbyr bruk av hodeplagg. Det symboliserer kampen mot Shan-regimet og han omsider ble styrtet i revolusjonen 1979

 

For øvrig er det heller ikke slik at selv om påbudet evt. ble opphevet, så ville alle kvinner slutte å bruke hodeplagg. Tvert imot er jo dette en skikk som også forekommer over hele regionen uavhengig av religion, eks. Hindu kvinner i India, Shik-kvinner i Punjab osv.

Lenke til kommentar

 

Oppi alt dette skal vi huske at Russland ser på Vesten som en trussel. De vil handle på en måte som sikrer dem mot sin trussel. I likhet med oss. 

 

Resten fikk jeg ikke spesielt mye nytte av, men dette. Her traff du.

 

Så om ikke vesten er en trussel så trenger ikke Russland å handle på en måte som sikrer dem mot trusselen. Korrekt?

Så med andre ord så lager vi oss en fiende ved å true, og vi begrunner det med at vi blir truet fordi gitt sak er en trussel.

 

Hvordan stopper man noe sikt?

 

 

Ved å kjeppjage USA ut av Europe og samarbeid om et Europeisk forsvar. 

Lenke til kommentar

 

Bilde 1: Viser de sterke feministene i den Svenske regjering gjøre narr av den eneste mannen som kan forsvare de mot Russland. (Trump)

Trump, forsvare mot Russland? Trump er på Russlands lønningsliste, lille venn.

 

Det får du si til Mainstream media så trykker det nok helt sikkert det.

 

Andre vil avfeie det som fjas uten noe som helst bevis eller engang indikasjon. Men hei, tydelig at konspirasjonsteorier er populære så lenge det gjelder Russland og ikke våre egne myndigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...