oizann Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Har et asus p4s533mx hovedkort på dette er det koblet 3hder og en cdrom,de fungerer fint,samt at jeg har en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=8&s=pl på denne igjen har jeg koblet en hd,men etter jeg kobler til den hden,så booter ikke maskin,den stopper rett i det den skal til og starte win2000,rett før der man kan trykke F8...noen som har noe smart og si?
Stor Oddnoga Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 For det første: du har postet denne i feil kategori, og du har en håpløs emnetekst, noe som kommer til å resultere i at denne tråden blir stengt. Post den på riktig sted og du får helt sikkert hjelp.
CastorFiber Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Vet ikke om det er så smart, men har du styr på hva som det skal bootes fra? Regner med at det er en type BIOS på kontrolleren din. I såfall, disable den, så sant du ikke prøver å skifte boot disk.. Har hovedkortet, men har aldri satt mine ben i en sånn ekstrakontroller.
snole Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Booter du fra HD'en som står på kontrollerkortet, eller fra en HD som står på hovedkortet? Hvilke disker har du? Gi oss litt mere info.....
SineTwo Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Er enig - vil ikke leke politi, men du hadde nok fått bedre svar hadde du både posta riktig sted og med riktig emne.
Anbefalte innlegg