Gå til innhold

Hvordan starte din egen privatetterforskningsbyrå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra investor til privatetterforsker? :)

 

Du jobber strengt tatt ikke med de mest sårbare om du er privatetterforsker, men for de mer vellstående. Det er veldig få som har råd til å bruke privatetterforsker i tide og utide. Så her må du i tilfelle beregne en god del pro bono arbeid eller selge deg veldig billig - og det gir jo ikke mye penger til deg.

Lenke til kommentar

Du registrerer et enkeltmannsforetak i B-registeret. Videre så hjelper det på om du har utdannelse fra politiet eller lignende, da metodikken kan være utslagsgivende. I dagens samfunn kan man vel google seg til alt.

 

Så må du markedsføre deg og ditt enkeltmannsforetak på en måte som appellerer til den kundegruppen som du kan tenke seg vil benytte seg av tilbudet ditt. Det er her forskjellen mellom tap og vinn ligger; ingen vits i å være den beste hvis du ikke får kunder, og heller ikke noe vits hvis du får kunder men ikke klarer å levere.

Lenke til kommentar

Fra investor til privatetterforsker? :)

 

Du jobber strengt tatt ikke med de mest sårbare om du er privatetterforsker, men for de mer vellstående. Det er veldig få som har råd til å bruke privatetterforsker i tide og utide. Så her må du i tilfelle beregne en god del pro bono arbeid eller selge deg veldig billig - og det gir jo ikke mye penger til deg.

Det trenger jo ikke å være noe motsetningsforhold. Bruce Wayne fra Gotham CIty ser jo ut til å klare seg ganske bra.

 

Til dere andre, så takk for rådene. Når man ser på at oppklaringsraten bare er på litt over 20 %, så tror jeg at det kan være et skikkelig bra marked for dette. Men samtidig, så vil jeg påpeke at jeg sannsynligvis ville ha tilbudt tjenestene gratis som en gave til disse menneskene i nød som ikke får hjelpen de trenger av det offentlige. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...