Gå til innhold

Dirt Rally får PSVR-støtte (ute nå)


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dirt rally vr er ute på store. Samt uppgrade dlc en for dem som har Dirt rally til ps4. Jeg har den men får ikke kjøpt uppgrade dlc,en da det står at jeg ikke eier dirt rally. Har det jo liksom liggende ferdig instalert på ps4,en :)

 

Noen andre som har samme problemet.

Vet ikke må teste i kveld, må bli ferdig med å vasking og støvsuge først.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

Ser dirt rally vr er ute på store. Samt uppgrade dlc en for dem som har Dirt rally til ps4. Jeg har den men får ikke kjøpt uppgrade dlc,en da det står at jeg ikke eier dirt rally. Har det jo liksom liggende ferdig instalert på ps4,en :)

 

Noen andre som har samme problemet.

Vet ikke må teste i kveld, må bli ferdig med å vasking og støvsuge først.

 

Funker nå. :)  Gled deg

Lenke til kommentar

Følest ikke som Dirt Rally når du spiller med psvr. Følest mer arcade sier dem.

 

https://www.youtube.com/watch?v=lllAujL8YCw

Synes det var bra, eneste bilen ble 86% skadet kjørte litt mye utafor har ikke spillet Rallycross spill siden 360 testet litt på steam men sluttet med samme nesten da.

 

Så hvordan funker VR på DR? En tilleggspakke som kjøpes separat? Får man hele spillet da i VR eller kun enkelte stages?

Trur det var 109.kr for oppdateringen husker ikke 100%, ja trur hele spillet er i vr, har bare testet 2 baner i spillet til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Følest ikke som Dirt Rally når du spiller med psvr. Følest mer arcade sier dem.

 

https://www.youtube.com/watch?v=lllAujL8YCw

Synes det var bra, eneste bilen ble 86% skadet kjørte litt mye utafor har ikke spillet Rallycross spill siden 360 testet litt på steam men sluttet med samme nesten da.

 

Så hvordan funker VR på DR? En tilleggspakke som kjøpes separat? Får man hele spillet da i VR eller kun enkelte stages?

Trur det var 109.kr for oppdateringen husker ikke 100%, ja trur hele spillet er i vr, har bare testet 2 baner i spillet til nå.

 

La merke til at front ruta på bilen ikke knuses og div andre skader som ikke vises i VR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...