Gå til innhold

Kamp til siste sekund i kåringen av Norges beste på IT-sikkerhet


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Norgest beste SOM TRER UT I OFFENTLIGHETEN. stooooor forskjell her.

Dette er gutter drevet av penger, motivert av penger, styrt av penger.

Fysj..

U mad bro?

 

Nei, Norsk.. Hva tenkte du på ? syns du ikke di får skryt nok av digi ? .. kan jo ikke baare dele ut skryt heller.

Poenget var igrunnen mer det at det er et stort anntal smartinger rundt forbi i Norges land som ikke er med i tellingen her,

mer enn det at disse 3000 eller 2 ikke var så smarte =)

Lenke til kommentar

 

 

Norgest beste SOM TRER UT I OFFENTLIGHETEN. stooooor forskjell her.

Dette er gutter drevet av penger, motivert av penger, styrt av penger.

Fysj..

U mad bro?

Nei, Norsk.. Hva tenkte du på ? syns du ikke di får skryt nok av digi ? .. kan jo ikke baare dele ut skryt heller.

Poenget var igrunnen mer det at det er et stort anntal smartinger rundt forbi i Norges land som ikke er med i tellingen her,

mer enn det at disse 3000 eller 2 ikke var så smarte =)

Nei er jo synd å ta en ubeskyttet tittel så høytidelig.

 

Det var en kul konkurranse som dem vant. Ikke les så mye inn i det

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Norgest beste SOM TRER UT I OFFENTLIGHETEN. stooooor forskjell her.

Dette er gutter drevet av penger, motivert av penger, styrt av penger.

Fysj..

U mad bro?

Nei, Norsk.. Hva tenkte du på ? syns du ikke di får skryt nok av digi ? .. kan jo ikke baare dele ut skryt heller.

Poenget var igrunnen mer det at det er et stort anntal smartinger rundt forbi i Norges land som ikke er med i tellingen her,

mer enn det at disse 3000 eller 2 ikke var så smarte =)

Nei er jo synd å ta en ubeskyttet tittel så høytidelig.

 

Det var en kul konkurranse som dem vant. Ikke les så mye inn i det

Hvis jeg velger å "lese inn i det" at dette er et samfunds skadende fenomen, dette med kapitalisme skal lønne \ styre sikkerhets bransjens idealer , så gjør jeg nettopp det.

 

'synd å ta en ubeskyttet tittel så høytidelig' ,, ser ikke helt hvorfor ? hvis argumentet ditt er at sikkerhets bransjens tittler er allerede ødelagt av kapitalisme, så , så forstår jeg men, det var ikke det du mente tror jeg. Hvorfor ikke ta sikkerhet høytidlig ? Er du pappaen til en av guttene,,? hvis det, unnskyld,, ,,di gjorde en strålende jobb , for all del:)

Lenke til kommentar

Hatten av, og gratulerer til disse to oppegående karene.

 

Det er godt gjort å svare riktig på alle de merkelige spørsmålene som ble stilt i den konkurransen, det skulle dog være festlig å vite om de svarte riktig på alt også med penn og papir, og hvor mye som egentlig var google-fu.

Lenke til kommentar
Gjest Marius B. Jørgenrud

Hatten av, og gratulerer til disse to oppegående karene.

 

Det er godt gjort å svare riktig på alle de merkelige spørsmålene som ble stilt i den konkurransen, det skulle dog være festlig å vite om de svarte riktig på alt også med penn og papir, og hvor mye som egentlig var google-fu.

 

Hei, det kan jeg si litt om. I første ekstraomgang var det 15 nye oppgaver. Der hadde de én feil hver (men på forskjellige oppgaver). Altså fikk begge 14 rett av 15 mulige. Husk det var ingen tilgang på hjelpemidler eller google-fu, nei, så gutta har forberedt seg godt. Absolutt verdige vinnere.

Lenke til kommentar

Kunne dere ha publisert alle spørsmålene? Fikk bare tatt den første delen og vil se om jeg ville ha klart det med null feil på resten.

Men var det ikke tilbakemelding etter testen med hvor mange feil du hadde? Slik jeg husker det så kunne de som ville bare ta testen på nytt helt til de klarte 100 % score.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...