Gå til innhold

LG 5K - Mot windows


allak

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har kjøpt meg en LG 5K skjerm fra apple for å bruke sammen med min MBPR.

Vurderer etterhvert å bygge meg en kraftigere Windows pc og lurer da på om jeg må bytte ut LG 5K eller om denne lar seg bruke uten å måtte bruke MBP?

 

Bør denne skjermen fungere om jeg kjøper en GPU som støtter 5K? Eller lar denne seg kun drive fra MBP?

 

Tileggspørsmål:

 

På jobben har jeg en Dell E5570 med Windows 7.

 

https://www.komplett.no/product/890235?gclid=CJnR6N22htICFQlJGQodacsNEg&gclsrc=aw.ds#

 

Jeg har mulighet for hjemmekontor og lurer på om denne kan drive LG skjermen, da på dårligere oppløsning.

Jeg har prøvd med en USB-C -> Thunderbolt 2 adapter, og videre thunderbolt 2 kabel til et thunderbolt  -> Hdmi adapter også HDMI i maskinen, og dette gav ikke noe bilde på LG.

Forslag til hvordan dette kan løses, om det kan løses?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk?

 

Da skal jeg forøke det, har ikke DP på Dellen, så får forsøke med HDMI?

 

Denne bør da også fungere mot stasjonær jeg tenker å bygge i fremtiden så sant jeg sørger for et godt nok gpu kort?

Det har ikke noe å si, selv om denne er spesialdesignet for Mac?

Endret av allak
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg dette adapteret i morgen.

Det burde fungere ?

 

http://www.lefdal.com/product/data/ovrige-dataprodukter/APPLEMJ1K2ZMA/apple-usb-c-hdmi-multiportadapter?scid=EXT_SEM_GOOGLE_MN_DSA_DATA&gclid=COPJqKzhkdICFQZfGQodHq0Hww

 

 

En annen ting .

Om jeg kommer til å bygge PC, og påser at jeg får skjermkort til å utnytte skjermens potensiale.

Ettersom maskinen er designet for Mac , slik at den ikke har noen fysiske knapper. Vil det da la seg gjøre å kalibrere skjermen , justere lys styrke etc? Volum på høyttalerne etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...