Gå til innhold

FEATURE: En av de mest unike spillopplevelsene vår skribent har hatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første bilde er vel spot on hvor nedgradert visuelt Ps vr er med res 7. Herregud ser ut som et ps2 spill

Når jeg først startet spillet i VR ble jeg rett og slett skuffet over hvor dårlig det så ut. Men følte dette endret seg i det man kommer inn i huset. Vet ikke om det bare var jeg som glemte det eller var for redd til å merke noe, men tenkte ikke over den lave oppløsningen etter de 5 første minuttene av spillet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så karakter fra anmelder etter å ha spilt VR? Vil bare nevne at man kan velge i options hvor mange grader man snur seg eller beveger seg normalt sømløst helt vanlig dog siste er bedre, men skal innrømme jeg ikke så det selv før andre playthrough. Ellers en god anmeldelse :)

 

Strengt tatt var ikke dette en anmeldelse, men hadde nok ligget rundt 9 en plass hvis jeg måtte sette karakter. Utrolig kul opplevelse.

Lenke til kommentar

 

Første bilde er vel spot on hvor nedgradert visuelt Ps vr er med res 7. Herregud ser ut som et ps2 spill

Når jeg først startet spillet i VR ble jeg rett og slett skuffet over hvor dårlig det så ut. Men følte dette endret seg i det man kommer inn i huset. Vet ikke om det bare var jeg som glemte det eller var for redd til å merke noe, men tenkte ikke over den lave oppløsningen etter de 5 første minuttene av spillet :p

100% enig. Ble skikkelig skuffa da jeg starta spillet første gang i VR, men det varte bare et par minutter.

 

Har kommet over halveis i historien tror jeg og jeg elsker det. Anbefaler på det sterkeste å spille med hodetelefoner i tillegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ett dumt spørsmål da jeg ikke kan så mye om disse VR greiene.

 

Har veldig lyst til å teste resident evil 7 i VR. Er det forskjellige VR briller og få kjøpt eller er man låst til Sny sin når det kommer til PS4?

 

En annen ting er kvaliteten, Er det sånn at om man kjøper VR nå så kommer det en nye bedre om 3 mnd`er? :p

Lenke til kommentar

Ett dumt spørsmål da jeg ikke kan så mye om disse VR greiene.

 

Har veldig lyst til å teste resident evil 7 i VR. Er det forskjellige VR briller og få kjøpt eller er man låst til Sny sin når det kommer til PS4?

 

En annen ting er kvaliteten, Er det sånn at om man kjøper VR nå så kommer det en nye bedre om 3 mnd`er? :p

Bare Sony sin VR brille fungerer på PS4 som er ganske annerledes enn hvordan det er på PC.

 

Etter det jeg har fått med meg så kommer det ett nytt VR sett fra hver produsent ca. hvert 2-3 år. Andre produsenter kan dog komme med mer avanserte VR briller mellom generasjonene som virker å bli tilfellet med LG sine briller i samarbeid med Valve. 

 

Sony har jeg vel hørt noe slikt som at en VR brille vil ha det samme livet som en typisk konsollgenerasjon. Men dette kan muligens fort forandre seg i og med at vi nå har fått PS4 Pro oppgraderingen. En hel konsollgenerasjon etter den gamle standarden høres litt vel lenge ut synes jeg.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...