Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"...Team Ninja, et studio tidligere kjent for spill som Ninja Gaiden, Dead or Alive og de nye Donkey Kong Country-spillene for å nevne noen."

Er du helt sikker på at det ikke er Retro Studios du tenker på når det gjelder Donkey Kong Country? :p

Skrevet

"...Team Ninja, et studio tidligere kjent for spill som Ninja Gaiden, Dead or Alive og de nye Donkey Kong Country-spillene for å nevne noen."

Er du helt sikker på at det ikke er Retro Studios du tenker på når det gjelder Donkey Kong Country? :p

Herregud! Hvordan slapp det gjennom korrekturen? :o min feil. Rettet nå. Takk! :)

Skrevet

Herregud! Hvordan slapp det gjennom korrekturen? :o min feil. Rettet nå. Takk! :)

Haha. Hvordan klarte jeg å forveksle DKC med Metroid: Other M? Det var nok sistnevnte jeg tenkte på.

Skrevet (endret)

Hvorfor er det ingen som nevner Onimusha når det snakkes om dette spillet, det er jo langt mer likt det en Dark Souls.

Endret av Realzi
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...