andnet Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 1: Hva er standard setting når en måler ytelse i 3dmark? I og med at en ikke kan stille på noe i demo versjonen får en ikke maks poeng, med mindre de er de settingsa som er standard når en sammenligner? 2: Hvor høyt kan en klokke 9600xt? noen som har erfaringer?
Veritas_ Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 1: Er det som det er innstilt på som standard som er gjeldene kriterier (eller hva jeg nå skal kalle det ) 2: Har ikkje peil.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 1: Hva er standard setting når en måler ytelse i 3dmark?I og med at en ikke kan stille på noe i demo versjonen får en ikke maks poeng, med mindre de er de settingsa som er standard når en sammenligner? 2: Hvor høyt kan en klokke 9600xt? noen som har erfaringer? 1- klikk standard. 2- til det lukter svidd
andnet Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Tenkte at siden jeg fikk 4000 poeng mer i 2001 når jeg skifta settings, får jeg kanskje mer om jeg skifter setting i 03.. men de folk måler med er de settingsa som er på demoen altså? 1024*768 32bit osv..
Veritas_ Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Ja. Setter du ned oppløsningen får du selvfølglig mer poeng. Blir jo en slags "juks" det i forhold til resten som måler med demo standard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå