Gå til innhold

Feil strømkabel i esken til PS4 PRO?


snqmann95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei, var akkurat å kjøpte en ps4 pro på gamestop, åpnet boksen. Pakket ut strømkabelen, men jeg må vell ha fått feil strømkabel??? Ps4en skulle være helt ny og uåpnet, noe det virket som.
 

 

 

Ikke uvanlig at det følger med både en UK kabel og en som fungerer i Norge (alt etter hvor i dette tilfellet Gamestop har fått et parti ifra). Rart at det ikke er med en kabel til?

 

Om du har en stasjonær PC så kan du med 99% sikkerhet bruke den strøm kabelen intill du ordner opp med Gamestop.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

Hei, var akkurat å kjøpte en ps4 pro på gamestop, åpnet boksen. Pakket ut strømkabelen, men jeg må vell ha fått feil strømkabel??? Ps4en skulle være helt ny og uåpnet, noe det virket som.
 

 

 

Ikke uvanlig at det følger med både en UK kabel og en som fungerer i Norge (alt etter hvor i dette tilfellet Gamestop har fått et parti ifra). Rart at det ikke er med en kabel til?

 

Om du har en stasjonær PC så kan du med 99% sikkerhet bruke den strøm kabelen intill du ordner opp med Gamestop.

 

ja, brukte den kabelen til pcen. Har mange av de liggende. Tenkte mer på om jeg hadde fått en ps4 med engelsk serienummer som kunne ha kræsjet med reklamasjon om si 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...