Gå til innhold

XBox vs GameCube


TST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Dead to Rights, Soul Calibur 2, Metroid, Eternal Darkness, Rogue Leader II, Mortal Combat, FIFA serien, ISS serien, Tony Hawk, SSX Tricky, Baldur's Gate : Dark Alliance, Barbarian, Duke Nukem Forever, Warhammer 40k, Die Hard : Vengeance, the Punisher osv.? Ingen av disse titlene interesserer deg det minste?

 

Hva med Mario, Zelda, Rayman, Super Monkey Ball, Smash Bros, Vexx, Golden Sun, Phantasy Star Online, Starfox Adventures, Luigi's Mansion osv.? Ingen av disse heller?

 

Lurer litt på hva slags smak du har...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-05-08 19:18 ]

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje Rouge Leader og Phantasy Star Online, men der er vel ikke så bra grafikk/lyd/etc.etc. som Morrowind (som jeg uansett skal kjøpe på PC, der de EKTE RPG-spillene kommer).

 

PS. Jeg digger Japanske spill, så det er nok mulighet for at jeg må krype til korset og hamstre en ekkel gc, om det kommer nok spill som vil interessere meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor er alle så sinnsykt opphengt i grafikk her.??

Har det egentlig så mye å si?

Hvis et spill har bra gameplay, så hjelper det dritten hvis det ikke er underholdende/morsomt å spille..

hadde jeg vært dere, hadde jeg sluttet med disse teite diskusjonene, de kommer ikke noen vei uansett..

 

En eller annen her sa at:

Nintendo er den eneste konsollen som er original/har originale spill..

Javel, da lærte vi noe nytt i dag også..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 18:23, novastrum skrev:

Hvorfor er alle så sinnsykt opphengt i grafikk her.??

Har det egentlig så mye å si?

Hvis et spill har bra gameplay, så hjelper det dritten hvis det ikke er underholdende/morsomt å spille..

hadde jeg vært dere, hadde jeg sluttet med disse teite diskusjonene, de kommer ikke noen vei uansett..


En eller annen her sa at:

Nintendo er den eneste konsollen som er original/har originale spill..

Javel, da lærte vi noe nytt i dag også..


 

Jepp ! - :cool: - Endelig noen som fatter hva som skjer her

Lenke til kommentar

novastrum: Fordi det er det som drar utviklingen fremover? Hvorfor oppgradere C64'en om det ikke var noen forbedringer.

 

Så KLART en ikke gidder å spille dårlige spill, uansett hvor bra grafikken er. Men i dag krever jeg god grafikk OG god gameplay. Det er folk som deg som bør jenke seg ned med dette all mighty gameplay greiene. Grafikk (og lyd) er viktigere enn du tør å innrømme :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 20:34, Nimsi skrev:

huff sjekk dette
:grin:



Også har microsoft mistanke på seg for å få Sega til å slutte med sin egen konsoll utgiving, det var jo litt problemer på ett stadie med den siste boksen til Sega ? jaja kan hende jeg har feil, men Microsoft skremmer meg!



Ned med globaliseringen og microsoft! buuuh



 

Vel jeg leste dette tidligere selv, men det skremmer ikke meg,.. hvertfall ikke med oppkjøp av Nintendo. For så lenge de har en så god sjef som de har nå, skjer dette ALDRI om de så hadde fått 10 ganger mer,... - Han tenker mer enn penger,.. heldigvis,.. :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

XBOx Vinner konsollkrigen, Xbox er rett og slett best.

Den har best grafikk, best spill, best kontroll, man trenger ikke minnekort, den har dvd i motsetning til gamecube!!!!!!

 

Gamecube kommer på annen plass, for å ha ganske bra grafikk, i motsetning til ps2, passe bra spill, men Stoooooooooooooort minus: Ingen dvd.

 

PS2 ligger da på på tredje med dårligst grafikk, jeg sier ikke at den er dårlig, men gc og xbox har bedre!!

+ på ps2, den har dvd, og tonnevis av spill.

Lenke til kommentar

HFL....kanskje gjøre litt research om de forskjellige systemene før du går ut og skriker om at Xbox er best?

Jeg nyter foreløpig synet av at Gamecube drar Xbox ned i søla når det gjelder salg....

Og en konsoll er ikke bedre enn sine spill...

Og jeg elsker Nintendo sine :grin: spesielt når de har veeeeldig bra 3rd developer support oxo.

Se på releaselista....3+ spill annonseres omtrent daglig...og nå på E3 har det jo eksplodert...

"Alle" vil utvikle for GameCube...

Jeg nyter livet med min gamecube og min pc jeg....begge bedre enn xbox i mitt syn...the best of two worlds.. (Xbox ser ut som et dårlig forsøk på å gå fra pc til konsoll, eventuelt linke de to sammen til et marked) Minipc...no thx

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-03-01 14:52, Roamer skrev:

Er det mulig å være så trangsynt? Dere må få med dere fakta før dere begynner å påstå latterlige ting som at Gamecube vil være en maskin rettet mot barn.




Jeg ser ingen grunn til å støtte Microsoft ved å kjøpe Xbox. Halo kommer jo tross alt til PC. Den eneste grunnen til at folk støtter Xbox er på grunn av markedsføringen. Boksen koster 4000 kroner, og da må du betale 500 til for å få med et sett som gjør at du kan spille DVD'er. Det er jo søren meg dobbelt så mye for gamecube.


Hva får du med ekstra? Bredbånd's adapter og en hard-disk. Maskinen er bare marginalt kraftigere teknisk sett. Hvor mange der ute er det som har bredbånd? Hvor mange er det som tror man får lov til å spille gratis i tiden som kommer? Hvem gidder å slite seg gjennom installasjonsprosedyrer, nedlasting av patcher eller store bugs på et konsoll-spill? MS har til nå hatt en tendens til å slippe spill før de er skikkelig polerte.


Spillene til Xbox er forøvrig ikke like høyt rangert som noen av dere påstår, snittet til Gamecube lå ett helt poeng over Xbox sine for en måned siden. Det har kanskje jevnet seg ut litt mer nå. Dead or Alive 3? Det er det samme som Dead or Alive 2, bare med bedre grafikk. Halo kommer til PC, og Amped er dårligere enn SSX tricky.




 

 

Herregud, du klager på at "vi" er trangsynte, men DU sier her at SSX Tricky ER bedre enn Amped? Jeg understreker at du ikke sier at DU SYNES, men at det ER... Totalt latterlig. Trodde dere "gamere" som farter rundt på forumet så ting fra et objektivt syn... Du kan ALDRI (ok da, kanskje i noen YTTERST få tilfeller) si at et spill ER bedre enn et annet. Jeg synes Amped er evig mye bedre enn SSX Tricky av det jeg har prøvd, så skjerp deg. Først klage på oss, og så si noe så idiotisk selv. Latterlig. Rett og slett. :/

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 18:30, AciD18 skrev:

Se på releaselista....3+ spill annonseres omtrent daglig...og nå på E3 har det jo eksplodert...

"Alle" vil utvikle for GameCube...



Xbox har fortsatt flere spill på releaselisten sin, hele 200 spill skal komme ut før 2003. det er mye.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...