Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

komplett gamer fryser vanlig bruk. MÅ restartes (aldri ingame) W10


Anbefalte innlegg

Windows 10 home

hei. mareritt, pcen stopper opp plutselig,. alt stopper opp, ingen spesiell lyd, bare ingenting som kan gjøres uansett hvor lenge jeg venter/presser crtl+alt+delete. komplett har hatt den inne men de finner ingenting, den klikker daglig. har funnet ut at dette skjer ALDRI når jeg gamer som jeg kan huske (gamer bf4 og League of Legends)

 

feilmelding som kommer opp på event log (aner ikke hvilken, skriver ned alle for det minuttet i riktig rekkefølge:

10.53 Windows Update startet nedlasting av en oppdatering.

11.15:24 (forskjellige meldinger)

Operativsystemet startet på systemklokkeslettet ‎2017‎-‎01‎-‎11T10:15:23.487540400Z.

Den virtualiseringsbaserte sikkerheten (retningslinjer: 0) er deaktivert med statusen STATUS_SUCCESS.

Det finnes 0x1 oppstartsalternativer i dette systemet.

 

Bootmgr ventet 0 ms på inndata fra brukeren.

Den siste fullført-statusen for avslutning var false. Den siste fullført-statusen for oppstart var true.

Oppstartstypen var 0x0.

Menypolicyen for oppstart var 0x1.

Fastvaren rapporterte oppstartsmetrikk.

11:15: 34

Forrige avslutning av systemet klokken 11.13.40 den ‎11.‎01.‎2017 var uventet.

Microsoft ® Windows ® 10.00. 14393  Multiprocessor Free.

Tjenesten Event Log ble startet.

Systemets oppetid er 11 sekunder.

Filesystemfilter FileInfo (10.0, ‎2016‎-‎07‎-‎16T03:26:05.000000000Z) er lastet og registrert hos filterbehandling.

Filesystemfilter Wof (10.0, ‎2016‎-‎08‎-‎06T04:45:24.000000000Z) er lastet og registrert hos filterbehandling.

Volum C: (\Device\HarddiskVolume4) er OK. Ingen handling er nødvendig.

Filesystemfilter FileCrypt (10.0, ‎2016‎-‎07‎-‎16T03:22:39.000000000Z) er lastet og registrert hos filterbehandling.

11.15:28  KRITISK Systemet har startet på nytt uten å avslutte på riktig måte. Denne feilen kan oppstå hvis systemet uventet har sluttet å svare, krasjet eller mistet strøm. (hendelses id 41)

-Tilkoblingsstatus i ventemodus: Frakoblet, årsak: NIC-kompatibilitet (id 172)

11:15:30 WUDFPf (del av UMDF) er ikke lastet inn ennå. Når den er lastet inn, vil Windows starte enheten på nytt.

The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device ACPI\PNP0A0A\2&daba3ff&0.

 
Prosessoren 0 i gruppe 0 viser følgende strømstyringskapasitet:
 
Inaktiv tilstandstype: ACPI Inaktivitetstilstander © (2 tilstand(er))
 
Tilstandstype for ytelse: ACPI Ytelsestilstand (P) / Begrensningstilstand (T)
Nominell frekvens (MHz): 3301
Maksimal ytelsesprosent: 100
Minste ytelsesprosent: 36
(gjelder prossessor 0-11) 12 hendelsesforløp som er helt like.
 
11:15:30
Intel® Management Engine Interface driver has started successfully.
11:15:34
Eksterne kall til SAM-databasen er begrenset ved hjelp av standard-sikkerhetsbeskrivelsen for registeret: O:SYG:SYD:(A;;RC;;;BA).
 
11:15:42 Følgende oppstarts- eller systemstartdriver(e) ble ikke lastet inn: 
dam
11.15.42
DistributedCOM 10016 Ingen: Innstillingene for programspesifikk-tillatelse gir ikke Lokal Aktivering-tillatelse til COM Server-programmet med CLSID 
{8D8F4F83-3594-4F07-8369-FC3C3CAE4919}
 og APPID 

 

post-307865-0-16056000-1484133550_thumb.jpg

Endret av dan992
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke det skjer uten drivere, uten at jeg vet. windows ble reinstallert med drivere av komplett på service. de fant ikke ut noe som helst etter stresstesting og generell bruk (hvor mye generell bruk de gidder aner jeg ikke. de har hatt tilgang til feilmeldingene.

forslag til hvordan jeg kan laste opp hendelsesforløp? har lagret dokumentet men får ikke lov av forumet. 

er det noen som helst som jeg kan sende hendelsesforløpet til på epost, eller er alle enige i LMH1 sitt utsagn?

 

har en sterk mistanke om at komplett ikke fikser det. hva skjer om komplett igjen ikke finner ut av det?  kan jeg nekte å ta i mot pcen til de har fikset det? vil jeg evt få ny hvis det skjer etterpå?

Endret av dan992
Lenke til kommentar

pcen låser seg tilfeldig, aldri vet gaming. sitter som oftest på google chrome om ikke jeg gamer, kanskje spotify samtidig noen ganger, men ingenting som gir mening eller noe spess.

 

ta ut ram, har jeg lov å touche pcen inni ?

vil ikke komplett ha gjort det allerede? om ikke kan jeg prøve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...