Gå til innhold

Det skiller kun to små logoer. Men den ene hodetelefonen koster dobbelt så mye


Anbefalte innlegg

  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det ingen av journalistene her som tar seg bryet med å ringe Expert og spørre hvorfor de tar seg dobbelt betalt i forhold til Biltema for samme vare? Expert skryter jo av at de er så jævlig billig om dagen..

 

Muligens fordi artikkelen begynner med at de HAR gjort Expert oppmerksom på dette og at Expert sporenstreks satte NED prisen til 10kr under Biltema. Vet ikke, men det kan være det var for å gjøre oss oppmerksomme på dette at de skrev det så tydelig i artikkelen.

Lenke til kommentar

Syntes støykanselleringen virket effektiv jeg. Riktignok uten å ha forsøkt hverken på fly eller bil da det hadde blitt en svært kort tur. Maken til øretortur fra hodetelfoner har jeg knapt opplevd. Har temmelig små ører, men det var ikke plass til å tre dem inn. Hjelper ikke at putene er myke for de legger seg utenpå. Det er de ikke laget for. Dessuten er åpningen rektangulær. Høy nok, men altfor smal.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Hvorfor er det ingen av journalistene her som tar seg bryet med å ringe Expert og spørre hvorfor de tar seg dobbelt betalt i forhold til Biltema for samme vare? Expert skryter jo av at de er så jævlig billig om dagen..

Muligens fordi artikkelen begynner med at de HAR gjort Expert oppmerksom på dette og at Expert sporenstreks satte NED prisen til 10kr under Biltema. Vet ikke, men det kan være det var for å gjøre oss oppmerksomme på dette at de skrev det så tydelig i artikkelen.

 

Seriøst? Du dro opp en ett år gammel tråd bare for å påpeke at du ikke kan lese? Da jeg skrev dette hadde de ikke tatt kontakt, det gjorde de etterpå. Det er derfor det står "Oppdatert" i saken..

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...